|
Det der var vel en god utdriting av religiøse drittsekker. Ikke alle er drittsekker, men denne satt! Romweber: My Man! Håper det ikke er så jævli lenge til neste utgivelse.
Godt å se at du ikke bare spiller danzbansmuzak, bra den derHoodoo Gurus – Magnum Cum Louder (1989)
loud and hooky aussierock it is
skål!
Samme problem oppstod hos meg da jeg ville trykke liker på Dolls, så vi er nok en god gruppe triggerhappy gladlaxer.gladlax som meg du!^
Høh. Skulle like dolls, men neida, eg har trykket knappen for mange ganger siste 24 timer. Alltid visst at eg er en i overkant positiv type.
NeiThe Bad Lovers - Actin' Strange
Vis vedlegget 290816
Får fortsatt beskjed på labelens sider (Burger City Rock N Roll) om at den siste LP'en Wild Times ikke sendes til Norge. Noen som har funnet en måte å få tak i denne?
hvorfor ikke noen der borte selger den via discogs, er litt irriterende, ja.NeiThe Bad Lovers - Actin' Strange
Får fortsatt beskjed på labelens sider (Burger City Rock N Roll) om at den siste LP'en Wild Times ikke sendes til Norge. Noen som har funnet en måte å få tak i denne?Har prøvd ALT, bortsett fra å reise over til unaiten med fly og finne ei lokal sjappe som selger den. Makan til fjaseri. Jævli annoying rett og slett.