X
X186841
Gjest
Shockabilly
Ett par klipp fra Shockabilly,s skrudde verden.
Ett par klipp fra Shockabilly,s skrudde verden.
Nå er det rødvin inne, gitt. Tester ut nye utgivelser, men det er mye labert. Venter inn en del vinyl. T.o.m. fyrt opp litt røkelse; lukter godt.Denne passet vel kanskje bedre til en kveld på terrassen med hvitvinsflaske nummer 2 akkurat åpnet.
feks de som liker@united: Hvem i granskauen er knekkebrødfolket ? Jeg likte både Edgar Bråten og Knekkebrød.
Fyren er suveren i mine ører. Går sine egne veier. Slike folk liker jeg.Prog for romantikere?[/video]
Peter Hammill - Love Songs
Ja, det var noe som talte direkte til meg da jeg hørte ham første gang som tenåring tidlig på åttitallet. Både med og uten Van Der Graaf Generator. Men akkurat nå spiller jeg noe som er adskillig mer eksklusivt enn hans kjærlighetssanger. Jeg spiller en wav-fil med et opptak som Kristin Fossheim har sendt meg der hun spiller sonate i B-dur opus 36 av Henry Vieuxtemps sammen med en student fra Norges Musikkhøyskole. Det er herlig å høre et så enkelt tomikrofonsopptak i fin kvalitet av vakker musikk som dette. Siden det ikke er noe cover å vise til får det holde med et fint bilde av Kristin.Fyren er suveren i mine ører. Går sine egne veier. Slike folk liker jeg.Prog for romantikere?[/video]
Her fra 1974 med det årets beste cover:
Kødder du? Henviser til noe strøkent vi absolutt burde høre? Og, så får vi ikke høre det? Dette fikser du!Ja, det var noe som talte direkte til meg da jeg hørte ham første gang som tenåring tidlig på åttitallet. Både med og uten Van Der Graaf Generator. Men akkurat nå spiller jeg noe som er adskillig mer eksklusivt enn hans kjærlighetssanger. Jeg spiller en wav-fil med et opptak som Kristin Fossheim har sendt meg der hun spiller sonate i B-dur opus 36 av Henry Vieuxtemps sammen med en student fra Norges Musikkhøyskole. Det er herlig å høre et så enkelt tomikrofonsopptak i fin kvalitet av vakker musikk som dette. Siden det ikke er noe cover å vise til får det holde med et fint bilde av Kristin.Fyren er suveren i mine ører. Går sine egne veier. Slike folk liker jeg.Prog for romantikere?[/video]
Her fra 1974 med det årets beste cover:
Vis vedlegget 293073
Synd at dere ikke kan få høre dette for på grunn av rettighetsregler og slikt så kan jeg ikke spre det.