X
X186841
Gjest
Drenge - Dogmeat
Ikke la deg skremme av de gamle sullikene på asylet. De er bare gamle her fordi de ikke er i stand til et liv uten den boblen de kan leve i med asylets akustisk polstrede vegger. Som gammel sullik har jeg gjort et lengre forsøk på å leve ute i det ordinære samfunnet utenfor asylets trygge cybervegger, og måtte også til slutt kaste inn håndkleet og krype til korset igjen. Så her er jeg tilbake på asylet, men håper fortsatt at hifi- og musikk-terapeutene nok engang vil innvilge meg frigang fra galskapens høyborg innen jeg blir bestefar.Jeg er livreddog full av respekt for dere gamle garvede karer
bra begynnelse ja. Dabbet vel av midtveis. Synd i såfall, for han har en fin stemme. Skal få en runde til seinere, for sikkerhets skyld.Curtis McMurtry - Respectable enemy (Berkalin, 2014)
Vis vedlegget 292519
Sønnen til James, ja. Følger vel i farens fotspor musikalsk også. Kan høres lovende ut innledningsvis.
Dette evige maset om Chesterfield Kings gjør meg stadig røykesyk, for nettopp Chesterfield Kings uten filter var blant mine foretrukne helsepinner for 25 år siden. Vel, det er bare å fyre opp nok en sigarett og gi dem en liten snurr, for det er det eneste som nytter. Selges forresten fortsatt Chestefield Kings uten filter i Norge?Chesterfield Kings - The Berlin Wall Of Sound (1990)
rockekonsert på mandagsmorran pleier å treffe bra, så også i dag. De er 'Nesten-Stones' også her.
Det er nok et par måneder siden den sesongen var over, så vær så snill å vente omtrent 9-10 mnd før du gjør det.og snart spilles vel Spids Nøgenhat igjen, baluba. Da må du sikkert ut i skauen og finne godsoppen.
David Olney - When The Deal Goes Down (2014)
snart slutt på året, må vel snart oppsummere det albummessig. Sikkert er det vaffal at Olney skal med, ganske høyt også.
Jeg er veldig glad for att jeg ikke har de skivene du ikke har.Wilco - Alpha Mike Foxtrot, Rare Tracks 1994 - 2014.
Vis vedlegget 292603
Samle boks fra Wilco med 4 skiver og innholdsrikt hefte.
Har ikke fått lest meg opp hva dette riktig er.
Har hørt 1. skiva og gliser og har det bra. God lyd og låter til å like.
På tide med ei ny Wilco skive snart kjenner jeg.
Meget fornøyd. Også med Tolonen-saken. Og det er vel du og forhåpentligvis? Prøv, som sagt, å få tak i de Wigwam-skivene jeg nevnte, så blir det en ekstra fin jul.Tasavallan Presidentti,Milky Way Moses-74
Vis vedlegget 292561
Fra dagens bytur, forbereder meg til Helsinki tur.
Fornøyd Janfrt?
Hvor var dette? Send meg gjerne PM@Bluesbreaker. Sto med Alison boksen i handa i Gøteborg for ei ukes tid sia. Satte den motvillig pent på plass igen, da jeg
egentlig ikke var på vinyl kjøpetur. Sparte den 1000 lappen.
Det var en grei pris. Fin boks. Ikke så lett å finne lenger.@Bluesbreaker. Sto med Alison boksen i handa i Gøteborg for ei ukes tid sia. Satte den motvillig pent på plass igen, da jeg
egentlig ikke var på vinyl kjøpetur. Sparte den 1000 lappen.
Hehe, tenkte det, skal lage meg lang listeMeget fornøyd. Også med Tolonen-saken. Og det er vel du og forhåpentligvis? Prøv, som sagt, å få tak i de Wigwam-skivene jeg nevnte, så blir det en ekstra fin jul.Tasavallan Presidentti,Milky Way Moses-74
Vis vedlegget 292561
Fra dagens bytur, forbereder meg til Helsinki tur.
Fornøyd Janfrt?