united
Æresmedlem
Sean Rowe - Her Songs - ep (2015)
bra trubadur
bra trubadur
Skal lære meg det den dagen du lærer deg at det staves "parentes", og ikkje "parantes"Townes, du må lære deg å ha mellomrom mellom 8-tall og parantes.
8 ). Ikke 8)
Huntingtons - Rocket To Ramonia (1996)
bra Ramones-tribute
Noen OK kutt, ja. Skulle ønske han la seg mer i leia til de første utgivelsene. Mer Sunshine State-musikk. De crooning-greiene? Fysj.J.D. Souther - Tenderness (2015)
crooning/jazzsang i meste laget for meg. Men er nå en ålreit kar, er da noen spor her som passet for meg.
Jo, der greide jeg fader meg å finne et kutt.Ty Segall & King Tuff - Live at Picathon vol. 2 (Easy Sound, 2015)
Ty Segall akustisk med seks kutt og King Tuff med fire elektriske. Live fra Oregon. Bra saker! Lgrons hører på disse folkene, så han finner nok noen videoer. Jeg fant ikke en dritt.
1986 kanskje?Det har gått mye i Gordon Gano et co den siste uka, sist ut har vært
Violent Femmes – Hallowed Ground (1984)
og den konserten på Studio26 for ørten år sida, den sitter godt i ennå.
Kåbbåi er vel inn fortsatt? Eg som pyntet meg foran Sadies konserten og det hele:1986 kanskje?Det har gått mye i Gordon Gano et co den siste uka, sist ut har vært
vf spilte ihvertfall på handelshøyskolen i bergen februar '86 (den ikke helt overbevisende The Blind Leading The Naked nettopp sluppet). det var på den tiden man måtte kjenne noen som var elev på skolen, og være "gjest", for å få slippe inn på arrangementer… sikkert for å holde bermen ute, men jeg (bermen?) fikk da ordnet meg på et vis… februar, ja – åndssvakt kaldt, og godt kledd. angret selvfølgelig på det da innetemperaturen begynte å gjøre seg gjeldende. jeg fikk da etterhvert plassert ullfrakken trygt bak sperringene, men stilongsen (også ull, må vite) var det verre med (*). frøs antakelig – gjennomvåt av svette som jeg var – noe jævlig mens jeg ventet på bussen på vei hjem, men det husker jeg ikke noe av. var nok lykkelig den kvelden. ble nesten litt trist nå. faen til greier.
mvh esp
(*) bekledningen ellers? hoi-hoi! kåbbåiboots og lisseslips, (@)Townes, for ikke å snakke om oransje hår og småpsykedelisk grønn vesternskjorte… og dongeribuksene på den tiden var nesten utelukkende varianter av kunstig utvasket blå – gikk ikke an å få tak i annet (tror ikke sort var kommet til landet enda – må ha vært i '87 det).
De spilte definitivt i Oslo i 1986 - og deLillos var supportband. Fabelaktig konsert, intet mindre. Hadde ikke hørt The Blind Leading the Naked enda så når de åpnet med Old Mother Reagan var det litt bakoversveis med en gang.1986 kanskje?Det har gått mye i Gordon Gano et co den siste uka, sist ut har vært
vf spilte ihvertfall på handelshøyskolen i bergen februar '86 (den ikke helt overbevisende The Blind Leading The Naked nettopp sluppet). det var på den tiden man måtte kjenne noen som var elev på skolen, og være "gjest", for å få slippe inn på arrangementer… sikkert for å holde bermen ute, men jeg (bermen?) fikk da ordnet meg på et vis… februar, ja – åndssvakt kaldt, og godt kledd. angret selvfølgelig på det da innetemperaturen begynte å gjøre seg gjeldende. jeg fikk da etterhvert plassert ullfrakken trygt bak sperringene, men stilongsen (også ull, må vite) var det verre med (*). frøs antakelig – gjennomvåt av svette som jeg var – noe jævlig mens jeg ventet på bussen på vei hjem, men det husker jeg ikke noe av. var nok lykkelig den kvelden. ble nesten litt trist nå. faen til greier.
mvh esp
(*) bekledningen ellers? hoi-hoi! kåbbåiboots og lisseslips, (@)Townes, for ikke å snakke om oransje hår og småpsykedelisk grønn vesternskjorte… og dongeribuksene på den tiden var nesten utelukkende varianter av kunstig utvasket blå – gikk ikke an å få tak i annet (tror ikke sort var kommet til landet enda – må ha vært i '87 det).
Mener platen kom ut ca. samme uken som konserten her i byen – var langt fra overbevist av den forutgående singelen "Children of the Revolution" (T-Rex/M.Bolan), og var lunken til LP'en… Men "Old Mother Reagen" var et lyspunkt, ja, og konserten innfridde alle forventninger og vel så det. Ble likevel aldri flere VF plater på meg, og gikk heller ikke for å se Gordon Gano da han et par-tre år senere var tilbake med gospelpunkbandet Mercy Seat.De spilte definitivt i Oslo i 1986 - og deLillos var supportband. Fabelaktig konsert, intet mindre. Hadde ikke hørt The Blind Leading the Naked enda så når de åpnet med Old Mother Reagan var det litt bakoversveis med en gang.1986 kanskje?Det har gått mye i Gordon Gano et co den siste uka, sist ut har vært
mvh esp
Sa ikke de var dårlige – en modell fra Levi's sikkert (neppe 501), og så optimale som råd var – bare at de (sannsynligvis) var preget av sin samtid. At vareutvalget var usedvanlig tynt på åttitallet bør uansett være hevet over tvil. Hadde du svarte bukser på den tiden var det nok vadmæl – ikke dongeri.Forøvrig er jeg redd du ikke kan unnskylde dårlige bukser med at svart ikke var kommet til landet (Bergen?) enda