Jepp, bra saker!da ble det GP også, før enda mer GP:
Graham Parker & The Rumour - Mystery Glue (2015)
han holder koken bra, syns jeg
Jepp, bra saker!da ble det GP også, før enda mer GP:
Bra de 3 låtene eg fant - Mykje finere cover enn sist ihvertfall.Jepp, bra saker!da ble det GP også, før enda mer GP:
aha. Mener jeg såvidt var innom Caye Caulker, på veien til en annen mindre Caye, som jeg ikke husker navnet på. Fint var det, nesten paradisisk, bortsett fra sandfluene da.Ligger her, i San Pedro:Hvor i Belize er hotellet til JJW da?
Fint lite land, da jeg var der, ble det mest tid ute på The Cayes.
Ha en fin dag
Vis vedlegget 321414
Greier ikke å la være: når var du i Belize og hvordan havnet du der? Det er jo et land ikke mange er kjent med. Det er fredelig og de benytter nordamerikansk valuta.aha. Mener jeg såvidt var innom Caye Caulker, på veien til en annen mindre Caye, som jeg ikke husker navnet på. Fint var det, nesten paradisisk, bortsett fra sandfluene da.Ligger her, i San Pedro:Hvor i Belize er hotellet til JJW da?
Ha en fin dag
Vis vedlegget 321414
Ahh, det var tider det.Greier ikke å la være: når var du i Belize og hvordan havnet du der? Det er jo et land ikke mange er kjent med. Det er fredelig og de benytter nordamerikansk valuta.aha. Mener jeg såvidt var innom Caye Caulker, på veien til en annen mindre Caye, som jeg ikke husker navnet på. Fint var det, nesten paradisisk, bortsett fra sandfluene da.Ligger her, i San Pedro:Hvor i Belize er hotellet til JJW da?
Ha en fin dag
Ahh, det var tider det.Greier ikke å la være: når var du i Belize og hvordan havnet du der? Det er jo et land ikke mange er kjent med. Det er fredelig og de benytter nordamerikansk valuta.aha. Mener jeg såvidt var innom Caye Caulker, på veien til en annen mindre Caye, som jeg ikke husker navnet på. Fint var det, nesten paradisisk, bortsett fra sandfluene da.
Hadde flere loffeturer til Mellom- og SørAmerika i 1980- og 1990-åra. Belize må ha vært i 1988. Først noen uker på språkkurs i Antigua i Guatemala, deretter et stopp i Belize. I hovedstaden var det skummelt med tung kriminalitet på den tida, så det ble til å dra rett ut på sandøyene. Daglige snorkleturer på Great Barrier Reef (ikke det australske, men dette er verdens nest største), spise harpunfanga barracuda på kveldsbarbequen, dra sitroner rett ned fra trærne til maten, det hele var ganske idyllisk, særlig etter å vært oppe i høylandet i Guatemala en måneds tid. Etter en uke eller to i Belize, ble det Yucatan rundt, før ferden gikk hjem igjen. Til Guatemala.
Der forsvant $34.Barna Howard - Quite A Feelin' (2015)
ute i dag, med skrekkblandet fryd man åpner pakken, man må vel nesten bli skuffet?
tror vel ikke den er på høyde med den forrige, men er den halvparten så god, er den fortsatt god. Fikk her faktisk gåsehud etter 30 sek!
Lovende, vaffal
på spottern, er'n også
åpningskuttet streames (og vinyl kjøpes) her Quite A Feelin' | Mama Bird Recording Co.
Mye er veldig bra, ja. Feks. er Green Heart, Born In '55 og The One I'm Still Thinking About tre perlelåterDarrell Scott - 10 Songs of Ben Bullington (Full Light Rec./Thirty Tigers, 2015)
Vis vedlegget 321552
Scott har spilt inn 10 kutt skrevet av vennen og legen Ben Bullington som døde av kreft (i bukspyttkjertelen) i 2013, 58 år gammel. Helt nedstrippet dette. Sterke saker.
Ooops - han ja, gått i glemmeboken - skulle kjøpe debuten for lenge siden og den står nå som sold out.Der forsvant $34.Barna Howard - Quite A Feelin' (2015)
ute i dag, med skrekkblandet fryd man åpner pakken, man må vel nesten bli skuffet?
tror vel ikke den er på høyde med den forrige, men er den halvparten så god, er den fortsatt god. Fikk her faktisk gåsehud etter 30 sek!
Lovende, vaffal
på spottern, er'n også
åpningskuttet streames (og vinyl kjøpes) her Quite A Feelin' | Mama Bird Recording Co.
ultralydvasker?
Dr.Feelgood - Down By The Jetty (1974)
Vis vedlegget 321718
Har hørt at pub rock er det eneste rette når gamle prosjekt som har gått i dass skal stables på beina igjen.