united
Æresmedlem
Passet ikke de Beatleseskene som underlag, for små til å sette planter på?
flink med 8-tallet også!
Dead Moon - In the Graveyard (1988)
Her e det vel bare å gjøre som en gjennomsnittlig medierådgiver ville anbefalt: Legge seg langflat.
I går var faktisk første gang eg hørte debutplaten til Dead Moon.
For å bøte på skaden har eg spilt platen 6-7 ganger, tatt både knebøy og armhevninger
- vært en tur på Lyderhorn.
Hørte på denne først nå. Fantastisk bra saker. Piano, plystring, orgel og sag(?).Daniel Norgren - Alabursy (Superpuma, 2015)
Smådøktig svenske ute med ny langspiller, hans femte trur eg. Coveret ser ut som ein plass eg kunne tenkt meg å bu.
Innspilt heime hos Norgren sjøl, i dom djupa svenska skogarna.
Du får en liker, til tross for at du ikke la opp "evil eye"...Godkjent, under tvil.flink med 8-tallet også!
Dead Moon - In the Graveyard (1988)
Her e det vel bare å gjøre som en gjennomsnittlig medierådgiver ville anbefalt: Legge seg langflat.
I går var faktisk første gang eg hørte debutplaten til Dead Moon.
For å bøte på skaden har eg spilt platen 6-7 ganger, tatt både knebøy og armhevninger
- vært en tur på Lyderhorn.
Dagen i dag er til første gang å høre på andrealbumet. Helt uten selvskading.
Dead Moon - Unknown Passage (1989)
er ikke noe dårligere den, vel?
Bra plate det der, gitt.Farsken, glemte at det er helg. Minn meg på det da, folkens!
Starter weekenden med verdens beste live-skive, eneste feilen er at den er så kort.
Dream Syndcicate - This Is Not The New Dream Syndicate Album... Live! (1984)
Fyren har gitt ut mye bra. Tar hele på vinyl. Men, hvor har det blitt av fyren? Dau, han óg?
Fyren har gitt ut mye bra. Tar hele på vinyl. Men, hvor har det blitt av fyren? Dau, han óg?
Vis vedlegget 321072