C
cruiser
Gjest
Det er en vesentlig forskjell på det og frivillig bare gi det bort i visshet om at man aldri vil se det igjen.
Venstresida kjem an på kvar du sit i båten. Les no KK eit par veker Dersom du vil, kan du sende meg namn og adresse, så skal eg verve deg som abonnent. Det kostar ingenting for ca 14 dagar. Etterpå står du fritt.Det meste av media i Norge ligger på venstresiden, og der er de lite opptatt av forsvarspolitikk, ut over at pengene burde vært brukt på andre formål i stedet.
Kvinner og Klær? Trodde ikke det var noe man abonnerte på men noe man tilfeldig leste på legekontor og lærerværelser.Venstresida kjem an på kvar du sit i båten. Les no KK eit par veker Dersom du vil, kan du sende meg namn og adresse, så skal eg verve deg som abonnent. Det kostar ingenting for ca 14 dagar. Etterpå står du fritt.Det meste av media i Norge ligger på venstresiden, og der er de lite opptatt av forsvarspolitikk, ut over at pengene burde vært brukt på andre formål i stedet.
Kjempegod avis.
Tenker du ALDRI på barna! Tenk på alle de unge som går på Polet som ser denne merkingen. "Nyhet" står det, og da "MÅ" de bare kjøpe dette produktet. De klarer ikke å motstå det! Og da er de på full fart utforstupet,drikk, svir, kvinner og sang! Så lett kan et lovende ungt liv bli sendt i rennesteinen!
Et glimrende eksempel på vinmonopolmentaliteten som fører til at dette uvesenet fremdeles eksisterer.
Men kjære venn, nå har du misforstått ganske fundamentalt!Et glimrende eksempel på vinmonopolmentaliteten som fører til at dette uvesenet fremdeles eksisterer.
Det er på tide å frigjøre Norge fra dette nå.
hva har det med polet å gjøre?Et glimrende eksempel på vinmonopolmentaliteten som fører til at dette uvesenet fremdeles eksisterer.
Enda en grunn til ikke å besøke byen innerst i fjorden, der inne i tåkeheimen
helsedirektorat mentalitet om ikke annet.Et glimrende eksempel på vinmonopolmentaliteten som fører til at dette uvesenet fremdeles eksisterer.
Ja faktasjekken gir deg "delvis rett"!Jeg har ikke sagt at det har noe med polet å gjøre men monopolmentaliteten og formynderiet som fører til at ordningen med statlig monopol får fortsette. Norsk alkoholpolitikk kunne neppe blitt verre om Juvente og Taliban i skjønn harmoni hadde heklet noe i sammen. Helsetilsynet er bare nok en kjønnsvorte på demokratiet.
Skal eg ordne eit abonnement til deg?Kvinner og Klær? Trodde ikke det var noe man abonnerte på men noe man tilfeldig leste på legekontor og lærerværelser.Venstresida kjem an på kvar du sit i båten. Les no KK eit par veker Dersom du vil, kan du sende meg namn og adresse, så skal eg verve deg som abonnent. Det kostar ingenting for ca 14 dagar. Etterpå står du fritt.Det meste av media i Norge ligger på venstresiden, og der er de lite opptatt av forsvarspolitikk, ut over at pengene burde vært brukt på andre formål i stedet.
Kjempegod avis.
Systemet kallast parlamentarisme. Alternativa er gjerne meir urettferdige....En annen ting som er veeeldig galt i Norge er politikere altfor lett får seg ny jobb i regjeringen. De trenger jo ikke søke engang, veldig urettferdig er det!!
Bilde var et utsnitt av et større bilde, men det er bra trykk i Kina nå, de trenger flere sykehussenger raskt.....Såg bygginga av eit legesenter/sjukehus i Tabua, Portugal. Det var rett nok gjort ein del før eg kom dit, og det var ikkje tatt i bruk då eg reiste, men eg var forbausa over effektiviteten. Eit år etter var eg innom, og då var drifta i full gong. Sidan den gong har eg ikkje tenkt manhana-innstilling om portugisarane...
Lurer elles på kvifor det var samla 30 gravemaskiner og 5 bulldosarar på ei sjukehustomt på 2 mål i Kina. Kan det ha noko med propaganda å gjere?
Stryker sikkert med ett to siffret antall arbeidere i fremdriften også pga kinesisk HMS kultur! Men var gjør vel det i det store hele her.Det er evnen til handling som mest imponerende, de får ting gjort. I motsetning til overutviklede komplekse demokratier som drukner i konsekvensutredninger og ankemuligheter. Komplekse systemer har en lei tendens til å kreve så mye inn for deretter å gi så lite ut at de klapper sammen til slutt. Tips; Joseph Tainter.
Joda, men å gryte sammen et tåpelig antall gravemaskiner som virrer rundt på et jorde for å lage litt reklame om hvor "effektive" de er blir jo litt tynt.Det er evnen til handling som mest imponerende, de får ting gjort. I motsetning til overutviklede komplekse demokratier som drukner i konsekvensutredninger og ankemuligheter. Komplekse systemer har en lei tendens til å kreve så mye inn for deretter å gi så lite ut at de klapper sammen til slutt. Tips; Joseph Tainter.
Ja når det kommer til offentlige investeringer så gjør de det. .. som eksempelvis de vanvittige byggeprosjektene til ingen nytte annet enn for at det skal oppfylle krav til produktivitet og økonomisk vekst.Så du mener kineserene bedriver sosialistisk planøkonomi?
Det er fordelen med et diktaturI Norge bruker vi 10 år på å bygge noe som helst hvis vi er maksimalt effektive, ( fra vedtak til ferdigstillelse) men det kan lett ta 15-20 år også, hvis det ankes, budsjetter endres o.l. Nytt beredskapssenter til Politi i Oslo, diverse veiprosjekter, sykehus, flyplasser osv. osv. Kineserne skal bygge nytt sykehus på 6 dager melder TV2, et annet sted leste jeg at de regnet med å bruke 10 dager. Dette er et sykehus som skal ta hånd om 1000 pasienter med det nye coronaviruset.
Vis vedlegget 568445
Kineserne har en utrolig gjennomføringsevne hvis det er behov for det.