Synes det er supert med OL, men man må tone ned pengebruken. Har betalt inn masse skattekroner og fått fint lite valutta for dette. Et Ol vill gitt meg og mange noe å leve på. Men det blir nok ikke noe av for i Norge er alt galt...
|
Og det tror du på? Nå kutter man i bauger og kanter og så skal man bruke penger på dette? Snodig at du ikke har fått igjen noe for skattekroner dine. Du har åpenbart aldri gått på skole, vært syk eller kjørt på en vei. Hvis 500.000 statsansatte nå går ut i streik tipper jeg du kommer til å merke det. Og har du lån merker du nok også konsekvensen av overoppheting i norsk økonomi, som må håndteres med redusert pengebruk og økte renter. Og er OL da virkelig det du vil prioritere?Synes det er supert med OL, men man må tone ned pengebruken. Har betalt inn masse skattekroner og fått fint lite valutta for dette. Et Ol vill gitt meg og mange noe å leve på. Men det blir nok ikke noe av for i Norge er alt galt...
Det skal mer til enn skole, veier og statsansatte for å bygge et land og et folk !Og det tror du på? Nå kutter man i bauger og kanter og så skal man bruke penger på dette? Snodig at du ikke har fått igjen noe for skattekroner dine. Du har åpenbart aldri gått på skole, vært syk eller kjørt på en vei. Hvis 500.000 statsansatte nå går ut i streik tipper jeg du kommer til å merke det. Og har du lån merker du nok også konsekvensen av overoppheting i norsk økonomi, som må håndteres med redusert pengebruk og økte renter. Og er OL da virkelig det du vil prioritere?
Skjønt man kan jo lure ift feks Fornebubanen.
Hvor i Norge skulle det eventuelt blitt arrangert synes du?Det skal mer til enn skole, veier og statsansatte for å bygge et land og et folk !
Ellers var det vel mine foreldre som betalte for min skole, selv har jeg ikke barn, og veier bygger man i dag kun om det er bom finansiert. Dog greit med sykehus når jeg trenger det. Har vært i gjennom inflasjoner, høy rente og krak, så det er bare fint at dere og får kjenne på dette. Helt ærlig tror jeg vi har rå til et OL tross dette - viktig å ha noe å strekke seg mot. Vi skal ikke overgår kineserne men lage et smalhans OL - det er utøverne som gjør OL ikke staffasjen.
Der man hadde det forrige, i litt oppgraderte anlegg. Men, nå skal vel nordlendingene og snakke maskinene krangle en stund først, så da renner det nok ut i sanden igjen....Hvor i Norge skulle det eventuelt blitt arrangert synes du?
Nemlig. Og den krangelen der er heller ikke billig.Der man hadde det forrige, i litt oppgraderte anlegg. Men, nå skal vel nordlendingene og snakke maskinene krangle en stund først, så da renner det nok ut i sanden igjen....
Har det vært Vinter-OL nylig? Så lite til det, noen tisekundersklipp.TV-underholdningen er likevel i ferd med å forsvinne, i takt med oppkjøp av rettigheter fra betal-TV kanalene..
Det skal mer til enn skole, veier og statsansatte for å bygge et land og et folk !
Ellers var det vel mine foreldre som betalte for min skole, selv har jeg ikke barn, og veier bygger man i dag kun om det er bom finansiert. Dog greit med sykehus når jeg trenger det. Har vært i gjennom inflasjoner, høy rente og krak, så det er bare fint at dere og får kjenne på dette. Helt ærlig tror jeg vi har rå til et OL tross dette - viktig å ha noe å strekke seg mot. Vi skal ikke overgår kineserne men lage et smalhans OL - det er utøverne som gjør OL ikke staffasjen.
Joda, hør nå her. La oss ha et OL der doping og annet juks er påbudt - som antagelig blir det siste OL noen gang. Litt som gladiatorkamper der ingen overlever. Og det var slutten på lovlig, godt betalt selvskading, også kalt idrett.....La oss ikke ha OL.
Enig om Orion... men dette er de nyinnkjøpte P8 Poseidon til noen miliarder som fortsatt står som asfaltdronninger på Evenes...Hangarer har de heller ikke, da det heller ikke var med i beregningen om "hvor mye billigere det blir å flytte til Evenes" -- som så mye annet som man "plutselig" har funnet må komme i tillegg...Bak mur.
Fint fly, Orion…
Hadde håpet å få se damene ha en omgang med ToerBob, men det var bare noen kjedelige kjelkegreier.
En sak for Forbrukerrådet?Ekte og sanne demoktrater, - MAO....
Spinnville:Go`gjengen har landsmøte...
Mangler bare at man selv definerer hva man legger i begrep som «nazisme», akkurat som Putin har gjort, og så kan man vel arrestere i vei. Ellers ser de ut til å ha brukt mer tid i Trump-vennlige ekkokammer enn i en norsk politisk virkelighet. Hva er det med denne forestillingen om å bruke militære i stedet for politi og rettsvesen?I resolusjonsteksten konkretiseres disse til å være «kommunister, nazister og islam», eller organisasjoner som «Black Lives Matter» og «Antifa».
Forslaget omtaler dem som personer og organisasjoner «som bekjenner seg til antidemokratiske og totalitære ideologier som foreskriver bruk av vold og endog terror mot andre samfunnsborgere».
Forslaget innebærer at hvis du skulle komme til å skade noen eller noe mens du utøver din tro eller begår en «antidemokratisk handling», skal det under Demokratenes styre defineres som terrorisme og et angrep på demokratiet.
Her mener forslagsstillerne at det er militæret som skal pågripe, etterforske og dømme dem. Ikke politiet eller retten.
De som pågripes for «terror» skal ifølge forslaget også defineres som «krigsfanger».
Lista med forslag til sanksjoner mot folk som tror eller mener noe feil er lang:
De skal kunne fengsles, utvises, fratas stemmeretten og statsborgerskap. De skal heller ikke ha rett til å organisere seg, heter det blant annet.
De skal heller ikke kunne ha forsamlingshus. Eksisterende hus skal stenges.
Slik som AP - "nå er det vanlige folks tur" !Det er jo et ikke helt ukjent fenomen å seile under falskt flagg, aka late som om man er noe annet enn hva man er. Demokratene er sikkert valgt som navn nettopp for å skjule at mye av politikken dreier seg om hva man ikke liker og helst ville se fjernet.
Norsk politi var er og forblir en vits…..Debatten kommer , og med rette.
Vis vedlegget 819278
Hva kan vi forvente av politiet? | ABC Nyheter
Dr. E
Den delen av familien hadde fått fingeren av meg i hvertfall.Jeg fikk også beskjed om at deler av familien ville fraskrive seg all kjennskap til meg om jeg skulle finne på å melde meg inn i mantallet.
Så at det er noe interessante holdninger ute å går er nok hevet over all tvil.