Det kom visst en pakke fra imusic også
Så hva er det jeg har fått i hus ? Jeg får begynne med de eldste fra forrige post.
- With the Beatles på en overraskende fin UK mono fra -63.
- Magical Mystery Tour, US utgave fra 71 som spiller fint. Men jeg tipper en UK låter bedre.
- VU’s Loaded i rykende fersk utgave på transparent vinyl. Jeg har ikke hørt så mye på VU tidligere. Kun den med banancoveret som jeg har på CD. Men dette er jo klassikere som bør være på plass i hylla.
-En strøken Up your alley med Joan Jett, den tyske utgaven med baksiden trykket opp ned
Denne er vel ikke hennes sterkeste men Joan er jo så tøff at den fikk bli med hjem.
- Todd Rungrens Something/Anything, RSD fra 2018. Denne skal være en replika av promo utgaven som ble gitt ut i 72. Kulørt vinyl og bonus 7". Det har irritert meg at jeg ikke fikk med meg denne i 2018. Men nå er den i salg igjen så lenge det varer. Det kom også en RSD utgave på 4 x 45 rpm nylig, men den koster litt.
- Chuck Prophet med Bobby Fuller died for your sins, 5 års utgave på rød spraglet vinyl. Kul plate, men jeg skulle gjerne hatt Homemade Blood på vinyl også. Men den lar seg vente på.
- Jamiroquays singelsamling som er nyutgitt på sort gull. Tok snarveien med en JK samling siden han først og fremst er en singelartist for meg.
- The Sadies Colder Streams også den på ordinær sort gull. Denne har jo fått mye skryt her inne og jeg er ikke uenig.