C
Cyber
Gjest
Blir det feil å telle Waldorf-salatrester som 1 av 5 frukt om dagen, 4 dagen på rad?
Hvis Grandiosaen blir svidd på første forsøket, så anbefales det å la den ligge i bløt i skummet kulturmelk en times tid, før man steker den på ny på samme varme (gjenta om nødvendig til man er sulten nok). Flein er små og tynne og blir lett svidd, så de anbefales heller å males opp og røres ut i en pizzadip basert på en pakke majones og 3-4 SS finhakket nellikspiker.Jeg laget frossen-pizza. Ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Litt hardt stekt på første forsøket, men bedre i annen runde. NB Ikke samme pizza begge gangene. Det beste var egentlig pilsen. Gjelder å få Mack øl så lenge vi kan få det.
oct spiser alltid pizza på fredager, så jeg tar sjansen på at det stemmer i dag også.
Berserkr tror jeg spiste fleinsopp til middag i dag, jf. Jensen-tråden.
Vinyl-mannen spiste......nei ikke vinyl.
Samme som f.eks. forskjellen på en okse og en ytrefilet. Det er helt greit å kjøpe de stykker man trenger i stedet for hele dyr eller fisker. Skal man f.eks. lage sushi så er det helt greit å velge et fint stykke med renskåret filet i stedet for å måtte forholde seg til resten av fisken i samme slengen. Det har kommet flere produsenter som tilbyr lignende produkter også nå.Hva er forskjellen på laks og salmalaks? Mvh Novise