4-string
Hi-Fi freak
Kommer stadig tilbake til denne.
Er da helt innenfor, eller som det står skrevet: The result is an enjoyable half-hour of husband-and-wife music, comfortable as an old shoe.
Utvilsomt innenfor! Men blir ikke helt komfortabel med stemmen til Jessi Colter. Denne, derimot:Er da helt innenfor, eller som det står skrevet: The result is an enjoyable half-hour of husband-and-wife music, comfortable as an old shoe.
Rhinestone Cowboy er en perle, men jeg er litt usikker på om en hollandsk popgruppe (Pussycat) helt hører hjemme hjemme i country-båsen.Her er noen til som er mye spilt opp igjennom. Jeg måtte høre en Glen Campbell sang jeg også...
Vis vedlegget 940918 Vis vedlegget 940919 Vis vedlegget 940921 Vis vedlegget 940922
Jeg vet ikke hva slags musikk de ellers spiller, men jeg oppfatter helt klart Mississippi som en country sang?Rhinestone Cowboy er en perle, men jeg er litt usikker på om en hollandsk popgruppe (Pussycat) helt hører hjemme hjemme i country-båsen.
Mvh
Me tooJeg vet ikke hva slags musikk de ellers spiller, men jeg oppfatter helt klart Mississippi som en country sang?
Prine er gullIngen monster voice, akkurat, men tekstene er suverene:
Vis vedlegget 940895
Og so spelar me på den raude, gilde pickupen.
Mvh
Det var nå godt å høre at vi er to i alle fall . Jeg spilte den en gang til og det låter kånntri for meg…Me too
Du har et poeng. Det forekommer i hvert fall en steel guitar. La oss kalle det crossover, da. Vamligvis går det jo andre veien, da, fra køntri til pop. mæn e de nøye, då?Jeg vet ikke hva slags musikk de ellers spiller, men jeg oppfatter helt klart Mississippi som en country sang?
Nei det er ikke nøye i det hele tatt, men det var du som mente at jeg postet pop i country tråden og jeg ville jo helst ikke besudle denne flotte tråden med pop . Dette er i alle fall kånntri…Du har et poeng. Det forekommer i hvert fall en steel guitar. La oss kalle det crossover, da. Vamligvis går det jo andre veien, da, fra køntri til pop. mæn e de nøye, då?
Mvh
Av og til er det ikke lett høre forskjell på køntri og pop.......Vil absolutt ikke krangle med deg!Nei det er ikke nøye i det hele tatt, men det var du som mente at jeg postet pop i country tråden og jeg ville jo helst ikke besudle denne flotte tråden med pop . Dette er i alle fall kånntri…
Vis vedlegget 940952 Vis vedlegget 940953
For de litt spesielt interesserte:Ja, Glen er glimrende - Wichita Lineman