Låver "dyrt og hellig" at tror jeg veit sånn noenlunde hva som kjennetegner country.Hva med denne? Vis vedlegget 892591
Det kalles vel americana, og jeg synes han synger bra fortsatt. Plata han ga ut med sønnens sanger liker jeg veldig godt.Køntripønk?
Vis vedlegget 892934
Fra den gang mannen ikke mumlet men sang, og man kunne skille en sang fra den andre.
Mvh
Smak og behag......Det kalles vel americana, og jeg synes han synger bra fortsatt. Plata han ga ut med sønnens sanger liker jeg veldig godt.
I følge wiki: " In a 2017 interview, Johnson stated that he had been having more difficulty with songwriting after an incident about seven years prior when he received a concussion due to slipping on ice and hitting his head."Smak og behag......
En slags outlaw country fra en som plutselig sluttet å utgi plater, noe jeg synes er synd:
Vis vedlegget 892952
Synes det var flott musikk, godt fremført. Forstår ikke hvor det ble av mannen.
Geniale tekster kan han også varte opp med:
mvh
Tiltredes. P10 Country er rein og intetsigende graut, og egner seg ikke en gang som bakgrunnsstøy. Og jada, jeg har prøvd det.Hva det søppelet som spilles på P10 Country eller CMA er for skjønner jeg ikke.
Det er ihverfall ikke country.
Debutalbumene til Kris Kristoffersen og John Prine er gull. Start her! ;-)