Prøver og terge på deg lars_erik?Da kan jeg unne meg en skotsk whiskey...
Du har begynt med voksenopplæring du og? ;-)@ dag: Whisky.
mvh
Fin plate. Fint drikke. Dubiøs rettskriving.Calexico - Algiers (2012)
Smøysa velger. Undertegnede unner seg skotsk whiskey på whiskey. Lagga to be precise.
Man er nemlig barnefri når øgene åpnes i morgen.
Prøver meg som ortografi pedagog.Du har begynt med voksenopplæring du og? ;-)@ dag: Whisky.
mvh
Hold deg til borringa.Prøver meg som ortografi pedagog.Du har begynt med voksenopplæring du og? ;-)@ dag: Whisky.
mvh
mvh
Heminevrin?Må ha et skudd til i pelsen, for seint å stoppe nå.
Du kjenner til den om hvorfor den dyslektiske elgen satt i toppen av et tre?Heminevrin?Må ha et skudd til i pelsen, for seint å stoppe nå.
mvh
Fin plate. Fint drikke. Dubiøs rettskriving.Calexico - Algiers (2012)
Smøysa velger. Undertegnede unner seg skotsk whiskey på whiskey. Lagga to be precise.
Man er nemlig barnefri når øgene åpnes i morgen.
Fyren ser jo ut som en sunn Waits. Om det er mulig?Jake La Botz - The Devil Lives in My Throat (Continental, 2012)
Vis vedlegget 186170
Mulig jeg har drukket for mye vin, men kuttene til denne karen går igjen her og der på hans utgivelser. Uansett, hopp over 1.-kuttet og så er det igang! Ihvertfall 4 kutt. Og de er bra. Coveret er jo bare dust, men det er kanskje meningen.
ad undas. ingen dobbel d der.Denne hørte jeg mye på da jeg var barn. Siden gikk det nedoverbakke med meg og til sist helt ad dundas.
U2 - The Joshua Tree
Vis vedlegget 186174
Nå begynner du med den hakkkingen din igjen...ad undas. ingen dobbel d der.Denne hørte jeg mye på da jeg var barn. Siden gikk det nedoverbakke med meg og til sist helt ad dundas.
U2 - The Joshua Tree
Vis vedlegget 186174
mvh
Du gjorde nok det.Gentle Giants - Three Friends (1972)
Vis vedlegget 185490
Prog er jo festlig, men går det an å høre på ... Eide plata en gang i tida, men konkluderte vel den gang med at det ikke gikk å høre på. Hvem vet, kanskje tok jeg feil.
Han trodde han var skogens kongleDu kjenner til den om hvorfor den dyslektiske elgen satt i toppen av et tre?Heminevrin?Må ha et skudd til i pelsen, for seint å stoppe nå.
mvh