V
vinyl-jønki
Gjest
Fra 1976, hennes tredje plate.
Beundringsverdig av deg Lars-Erik, ikke alle somDenne fyren lider nok av det samme som jeg var sterkt angrepet av for noen måneder siden; eggløsning.Ja hva skal man si, a bit over the top?
Det viser jo bare hvor lurt det var av meg å gå for en cd...
Hadde du hatt platesnurrer skulle jeg ha plaget deg hver bidige dag, og vært monsteret under senga di hver jævla natt.Denne fyren lider nok av det samme som jeg var sterkt angrepet av for noen måneder siden; eggløsning.Ja hva skal man si, a bit over the top?
Jeg er bestålet, ranet på det aller groveste. Derfor;Vi lar det ligge
[video=youtube;NRoBbusqM7M]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NRoBbusqM7M[/video]
Hadde du hatt platesnurrer skulle jeg ha plaget deg vær bidige dag, og vært monsteret under senga di hver jævla natt.Denne fyren lider nok av det samme som jeg var sterkt angrepet av for noen måneder siden; eggløsning.Ja hva skal man si, a bit over the top?
Hvor ble det egentlig av regelbrudd-knappen og misliker-knappen....Beundringsverdig av deg Lars-Erik, ikke alle somDenne fyren lider nok av det samme som jeg var sterkt angrepet av for noen måneder siden; eggløsning.Ja hva skal man si, a bit over the top?
besitter en slik selvinnsikt?
Har den selv, veldig bra den der.Joan Armatrading, ja! Min avoritt-lp med henne:
Egentlig en EP.....Bare en side er bespilt. B- siden er tom.
mvh
Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Det må da være noen her som kan bidra litt der selv om problemstillinga sikkert betraktes som noe fjern?
Finnes det et liv uten alkohol??? (og musikk)Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Det må da være noen her som kan bidra litt der selv om problemstillinga sikkert betraktes som noe fjern?
Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Same shit, new wrapping!Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Er det et nytt tweak på gang ?
Der kom "liker" tilbake i akkurat rett øyeblikk!Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Trekker tilbake det jeg skrev om selvinnsikt litt lenger tilbake Lars-Erik......................Der kom "liker" tilbake i akkurat rett øyeblikk!Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Aner ikke hva du prater om! Har dessverre ingen erfaring med å blande alkohol og musikk
Har den selv, veldig bra den der.Joan Armatrading, ja! Min avoritt-lp med henne:
Egentlig en EP.....Bare en side er bespilt. B- siden er tom.
mvh
Føler meg litt dum nå....Holder på å kverke Ripasso # 2........Jaja, godt det bare er meg!Der kom "liker" tilbake i akkurat rett øyeblikk!Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Aner ikke hva du prater om! Har dessverre ingen erfaring med å blande alkohol og musikk
Trekker tilbake det jeg skrev om selvinnsikt litt lenger tilbake Lars-Erik......................Der kom "liker" tilbake i akkurat rett øyeblikk!Nå diskuteres det i en annen tråd om alkohol gjør musikken bedre eller dårligere.
Der bikka vi 500 sider, det fortjener en skål.
Skål.
Inspirert av tkr, plate kjøpt ny i -76
Da var jeg på 717 skvadron på Rygge,
tida flyr.
Men smak har man.
Du er inne på noe der. Adskillig bedre enn hårete legger og røde tøfler hvertfall....
tida flyr.
Men smak har man.
Jada. Gjenstår bare å finne ut hva slags smak.Vis vedlegget 215266
tida flyr.
Men smak har man.
Ekte mannfolk har hår på kroppen.nå må du barbere deg på legga!!!!
tida flyr.
Men smak har man.
Ekte mannfolk har hår på kroppen.nå må du barbere deg på legga!!!!
tida flyr.
Men smak har man.
Jeg legger merke til at du matcher shorts og tøfler med "racket", utsøkt smakVis vedlegget 215266
tida flyr.
Men smak har man.
AAHH, en mann etter min smak, godt det er noen flere her inne med smakJeg legger merke til at du matcher shorts og tøfler med "racket", utsøkt smakVis vedlegget 215266
tida flyr.
Men smak har man.