Dette er Abbey Road...Jeg har da hørt "Let it be" både på kjøpesenteret og i heis, så det er helt klart heismusikk
"Here comes the sun" ditto.Dette er Abbey Road...Jeg har da hørt "Let it be" både på kjøpesenteret og i heis, så det er helt klart heismusikk
Tsk, tsk...
Man har vel ikke bedrukket seg, har man vel?
Skal den brukes på kontaktene?Neida. Bare en 4-5 pol-øl. Og den gjør underverker. Jeg bruker den på kontaktpunktene også. Den er også anbefalt å bruke på cd-skivene. Spraye litt på billedsiden. Men Esoteric-drevet i Puccini liker ikke det; skuffa nekter å komme ut etterpå. Så pass på, oct. På andre drev har dette ikke vært noe problem.Koster vel et par frognertiere denne burken her??
Ikke inni, neiSkal den brukes på kontaktene?Neida. Bare en 4-5 pol-øl. Og den gjør underverker. Jeg bruker den på kontaktpunktene også. Den er også anbefalt å bruke på cd-skivene. Spraye litt på billedsiden. Men Esoteric-drevet i Puccini liker ikke det; skuffa nekter å komme ut etterpå. Så pass på, oct. På andre drev har dette ikke vært noe problem.Koster vel et par frognertiere denne burken her??
Soundgarden sa til meg at jeg ikke skulle ha den på kontaktene.
Bare tull å legge seg
Litt morsomt, det der!Mens man rystes i sjelen og gråter tårer over denne aldeles grusomme ignoransen og skrekkeligheten.
Vis vedlegget 215286
Eagles - Hotel California. Mobile Fidelity.
Vis vedlegget 215287
Jeg skal se Lyres i Oslo 14 sept.The Lyres, some girls, 1994.
wonder why.....
omsider ferdig med forsterkerbygging og hifitjafs, så da blir det musikkspelling i stede for.
Istedet for å skrive "Liker": En suveren plate.Vis vedlegget 215302
Beth Gibbons - Out Of Season.
Tiltredes ! En av de beste som er gitt ut på denne siden av milleniumskiftet.Istedet for å skrive "Liker": En suveren plate.Vis vedlegget 215302
Beth Gibbons - Out Of Season.
Om det var på slutten av 70-tallet så var jeg på den@ Rackern: Joan Armatrading har jeg intet av, men mener å huske en konsert på Chateau Neuf på 70 tallet. Tiltalte meg ikke så veldig, men hadde nok kjøpt en skive, dersom jeg hadde kommet over en.
mvh