JohnnyH
Hi-Fi freak
Der har jammen drillpikene også kommet hjem.
Der har jammen drillpikene også kommet hjem.
Vi kom hjem i går. Dirigenten ligger på rehab nå.Der har jammen drillpikene også kommet hjem.
Tipper heller han rusler stille omkring og spiller søstrene Bjørklund, men presenterer tøff musikk i denne tråden for å kjekke seg litt.Vi kom hjem i går. Dirigenten ligger på rehab nå.Der har jammen drillpikene også kommet hjem.
Dette var kloke ord JohnnyH, her tror jeg du traff spikeren på hodet.Tipper heller han rusler stille omkring og spiller søstrene Bjørklund, men presenterer tøff musikk i denne tråden for å kjekke seg litt.Vi kom hjem i går. Dirigenten ligger på rehab nå.Der har jammen drillpikene også kommet hjem.
Originalen fra den som jeg presenterte.passer gott litt utpå kvelden når stemmingen er blitt god.Hørte den første gang da jeg og kona gikk på dansekurs i Swing.Vi husker vel alle, skrekkelig som det er, hvem som for et par dager siden spilte Søstrene Bjørklund?
http://www.hifisentralen.no/forumet...ter-du-til-i-dag-del-3-a-627.html#post1679704
Faen; må skjenke meg en single malt!
Rack@ Chang er ingen kineser, men en Thai øl.
Den du skulle spart til i kveld
Chang betyr elefant
Det har du helt rett i.
Dire Straits beste plateEn favoritt fra dengang man fortsatt var tenåring. vinyl og cd
Prøver med denne, Har den på både CD og vinyl.
Kjenner til Free men har til nå ikke kjøpt noe album, Vokste opp med Bad Company, dog er den jeg la ut den beste i mine ører.Prøver med denne, Har den på både CD og vinyl.
Vis vedlegget 221173
Her kan det kanskje passe å spille forløperen Free?
Dette er en plate som i 1972
Et band som var med å legge grunnlaget for senere 70-tall,s hard rock band.
De ble dannet i 1968 av Paul Kossoff og Paul Rodgers, Free er vel mest kjent for
låtene "All Right Now" og "Little Bit of Love"
Absolutt.Dire Straits beste plateEn favoritt fra dengang man fortsatt var tenåring. vinyl og cd
mvh
Dette ser ut til å ha vært en trivelig kveld tkr?Litt bratt dag i dag.....
Vis vedlegget 221177
......Var borte hos Knutn i går.....
Vis vedlegget 221178
Og luftet Conrad Johnson ET 250 S
Vis vedlegget 221179
mvh
Knutn var for anledningen gressenkemann og har alltid vært en pragmatiker. Serverer man thaisuppe og ikke finner servietter......Dette ser ut til å ha vært en trivelig kveld tkr?Litt bratt dag i dag.....
Vis vedlegget 221177
......Var borte hos Knutn i går.....
Vis vedlegget 221178
Og luftet Conrad Johnson ET 250 S
Vis vedlegget 221179
mvh
Er dog litt usikker på hva dere har brukt dass-rullen til?
mvh
Racker,n
Sikkert sile vinen når de fikk kork i den ;-)Er dog litt usikker på hva dere har brukt dass-rullen til?
Det er ikke mye vin som blir korket med ordentlig kork lenger. Vi kverket fire flasker på 2 mann, og av de 4 flaskene var det bare Amaronen i forgrunnen som hadde ordentlig kork. I bakgrunnen står det en Chablis 1.er Cru som kom med skrukork.....Sikkert sile vinen når de fikk kork i den ;-)Er dog litt usikker på hva dere har brukt dass-rullen til?
jaja, sånn er det med fremskrittet.Det er ikke mye vin som blir korket med ordentlig kork lenger. Vi kverket fire flasker på 2 mann, og av de 4 flaskene var det bare Amaronen i forgrunnen som hadde ordentlig kork. I bakgrunnen står det en Chablis 1.er Cru som kom med skrukork.....Sikkert sile vinen når de fikk kork i den ;-)Er dog litt usikker på hva dere har brukt dass-rullen til?
mvh
Nei, Audio Physics. Enten Tempo eller Virgo. Husken funker litt dårlig i dag.@ tkr: Og hva skimtes bak calvadosflasken? Proac D 28????
mvh