Vet ikke hva du synes Bartesam, av de jeg har
synes jeg "I Can See Your House From Here" er best.
mvh
Racker,n
Kan nok være enig med deg i det. Ice er en fantastisk låt. Liker Snowgoose veldig bra også samt denne jeg spiller nå
Vet ikke hva du synes Bartesam, av de jeg har
synes jeg "I Can See Your House From Here" er best.
mvh
Racker,n
Hadde en hit som het Wishing Well oxo som ble spilt mye den gangenPrøver med denne, Har den på både CD og vinyl.
Vis vedlegget 221173
Her kan det kanskje passe å spille forløperen Free?
Dette er en plate som i 1972
Et band som var med å legge grunnlaget for senere 70-tall,s hard rock band.
De ble dannet i 1968 av Paul Kossoff og Paul Rodgers, Free er vel mest kjent for
låtene "All Right Now" og "Little Bit of Love"
Fyttegrisen! Bedre å ikke drikke da!Vis vedlegget 221206 Kan ikke konkurrere m. deg ang. øl. Dette var det nærmeste jeg kom på min lokale ICA.
mvh
Dette er ingen konkurranse OctVis vedlegget 221206 Kan ikke konkurrere m. deg ang. øl. Dette var det nærmeste jeg kom på min lokale ICA.
mvh
Brunost og syltetøy til?
Brunost og syltetøy til?
Støttes, dette er bra!!!Vis vedlegget 221029 Fin musikk, gode musikere,og lyden er bare go...
Kremt....Fyttegrisen! Bedre å ikke drikke da! Vis vedlegget 221217Vis vedlegget 221206 Kan ikke konkurrere m. deg ang. øl. Dette var det nærmeste jeg kom på min lokale ICA.
mvh
den båtpussen hadde jeg tatt en klunk avKresen? Jeg? Har ikke hørt på maken! Sær??? Makan!
Vis vedlegget 221248
Eagles - Hotel California. Mobile Fidelity.
Mens man skjenker seg noe ordentlig drikke.
Vis vedlegget 221249
Dalmore Cigar Single Malt. 59 yo.
Perfect Combo: The Dalmore Cigar Malt Reserve - Luxury News from Luxury Insider
Absolutt The album det der, og sultans of swing er fortsatt en konge låt nå ca 35 år senere.
Som ekte vestlending så mente jeg lenge at is var det man brukte til vafler, men det var hel til jeg gikk på kurs i Oslo i en 10-12 uker, eneste frokost tilgjengelig til en billig penge var vafler med smør og brunost. Syntes det var litt klissete og satte seg fast i ganen til og begynne med, men nå mange år etter skal vafler ha Gudbrandsdals ost, er dog ikke glad i syltetøy.Brunost og syltetøy til?
Vil anta at tidlig Pink Floyd er fint til den der, spesielt nå litt utpå kveldenVis vedlegget 221259
Siste i testpanelet ikveld, frisk med
et hint av røyksmak, en øl å kose seg med,
skulle kanskje hatt litt mørk sjokolade.
Er litt usikker på musikkvalget her, Pink Floyd kanskje?
Ikke sant? Tenkte også på King CrimsonVil anta at tidlig Pink Floyd er fint til den der, spesielt nå litt utpå kveldenVis vedlegget 221259
Siste i testpanelet ikveld, frisk med
et hint av røyksmak, en øl å kose seg med,
skulle kanskje hatt litt mørk sjokolade.
Er litt usikker på musikkvalget her, Pink Floyd kanskje?
absolutt inget feil på denne drykken foruten prisen! kjøper den iblant, mest prisværd blant fantasi priser på god øl her i landetVis vedlegget 221206 Kan ikke konkurrere m. deg ang. øl. Dette var det nærmeste jeg kom på min lokale ICA.
mvh