|
@janfrtNår det gjelder Jonathan Wilson gav jeg den nesten-slakt i den andre tråden for et par uker siden.Jeg ser denne karen har begynt og røre på seg igjen.
Noen som har hørt den nye skiva?
Har bare denne fra 1981.
![]()
Siste Jeffreysplaten presenterte jeg for noen uker siden og den er faktisk veldig bra. Fyren er jo over de 70 og stemme og instrumentering holder som bare dét!![]()
Neida, har RAID, jeg. Må ikke rippe noe som helst. Fikk ikke helt tak i hva som gikk galt i detalj, men maskinen sviver nå på døgn #2 med å aste ett eller annet fra en eller annen plass inn igjen.Må du virkelig rippe alt på nytt? Skikkelige mannfolk tar ikke sikkerhetskopi. Det har ikke jeg heller gjort på lenge kommer jeg nå på uuuuuppps.
Jeg bruker dBpoweramp som rippe program og ripper wav filer som ikke trenger pakking /komprimering da bruker programmet ca 3-4min per album hvis det finnes i AccurateRip databasen leg til 1 til 2 min hvis en egen skanner kover. Er albumet ukjent kan du gange tiden med ca 10 med strenge innstillinger for bitperfect ripp.
Da har du jaggu litt hobby tkr.
Det var da virkelig godt.Neida, har RAID, jeg. Må ikke rippe noe som helst. Fikk ikke helt tak i hva som gikk galt i detalj, men maskinen sviver nå på døgn #2 med å aste ett eller annet fra en eller annen plass inn igjen.Må du virkelig rippe alt på nytt? Skikkelige mannfolk tar ikke sikkerhetskopi. Det har ikke jeg heller gjort på lenge kommer jeg nå på uuuuuppps.
Jeg bruker dBpoweramp som rippe program og ripper wav filer som ikke trenger pakking /komprimering da bruker programmet ca 3-4min per album hvis det finnes i AccurateRip databasen leg til 1 til 2 min hvis en egen skanner kover. Er albumet ukjent kan du gange tiden med ca 10 med strenge innstillinger for bitperfect ripp.
mvh
Det var da som svarte!Det var da virkelig godt.Neida, har RAID, jeg. Må ikke rippe noe som helst. Fikk ikke helt tak i hva som gikk galt i detalj, men maskinen sviver nå på døgn #2 med å aste ett eller annet fra en eller annen plass inn igjen.Må du virkelig rippe alt på nytt? Skikkelige mannfolk tar ikke sikkerhetskopi. Det har ikke jeg heller gjort på lenge kommer jeg nå på uuuuuppps.
mvh
Så for meg at du satt og rippet CDer frem til jul minst.
Tar nokk noe tid å gjen opprette 9 TB med musikk, spesielt hvis cpu og buss system er litt langsomt.
Jonathan Wilson: 7181 og Jeffreys: 6822. Leste igjennom pånytt og det var ikke så stygt det jeg skrev om Wilson-utgivelsen.@janfrtNår det gjelder Jonathan Wilson gav jeg den nesten-slakt i den andre tråden for et par uker siden.Jeg ser denne karen har begynt og røre på seg igjen.
Har bare denne fra 1981.
![]()
Siste Jeffreysplaten presenterte jeg for noen uker siden og den er faktisk veldig bra. Fyren er jo over de 70 og stemme og instrumentering holder som bare dét!![]()
Kan du være snill og gi meg nr på innleggene dine ang Jeffrey og Wilson?
Klare ikke følge med på alt, og det er litt håpløst å lete på måfå.
Det hadde vært fint.
mvh
Ingen grunn til å uttale seg pent om den utgivelsen. Det var gjerne i et svakt øyeblikk du skrev innlegget?Jonathan Wilson: 7181 og Jeffreys: 6822. Leste igjennom pånytt og det var ikke så stygt det jeg skrev om Wilson-utgivelsen.@janfrtNår det gjelder Jonathan Wilson gav jeg den nesten-slakt i den andre tråden for et par uker siden.Jeg ser denne karen har begynt og røre på seg igjen.
Har bare denne fra 1981.
Kan du være snill og gi meg nr på innleggene dine ang Jeffrey og Wilson?
Klare ikke følge med på alt, og det er litt håpløst å lete på måfå.
Det hadde vært fint.
mvh![]()
Dette er noe jeg har veid for og i mot i tre år nå, så...
Bestillingstid??
gismo
Ikke dum den Lars Erik, jeg har aldri hørt mannen alene (uten Allman brothers)
Veldig bra skive. Anbefales.Ikke dum den Lars Erik, jeg har aldri hørt mannen alene (uten Allman brothers)![]()
Jøss 9TB musikk, de siste låtene må du nok høre på pleiehjemmet da tkrOg tkr Towers disponerer 9TB med musikk igjen....
mvh
Lenge siden jeg har sett den nå, mener jeg skal ha den på VHS en plass, setter mere pris på musikken nå en i 1986, da var det Steve Vai vil likte.Fantastisk film det der, Johnny.
Nydelig låt dette og med Joe Cocker!Må ta med denne også. Joe Cocker er en av ytterst få som tolker Beatles på en slik måte at man får frysninger av det.