|
Heldigvis er ikke alt like hørbart!Jøss 9TB musikk, de siste låtene må du nok høre på pleiehjemmet da tkrOg tkr Towers disponerer 9TB med musikk igjen....
mvh
gismo
Meget godt låt valg tkr.Aus gegebenem Anlass:
Vis vedlegget 224655
Var på klubbmøte og hørte på et foredrag om hva som venter oss her ute i havgapet. Ernst E********, sønn av en klubbkamerat og mini- Thon, fortalte om de pågående utvidelsene av vårt lokale kommunesenter.
De inkluderer 700 kinoplasser, et 200-roms hotell, 6 nye restauranter og en Starbucks, 1500 underjordiske parkeringsplasser, 5000 nye boenheter osv, osv. Dette er ikke bare vyer, mesteparten er allerede i byggefasen.
Vet ikke helt hva jeg skal synes om det, men spiller "The future`s so bright I gotta wear shades" sånn for sikkerhets skyld.
Vinyl.
mvh
Får bare håpe at nyabyd`n ikke eser ut mot tkr Towers også. Liker det sånn som det er her nå, jeg.Meget godt låt valg tkr.Aus gegebenem Anlass:
Vis vedlegget 224655
Var på klubbmøte og hørte på et foredrag om hva som venter oss her ute i havgapet. Ernst E********, sønn av en klubbkamerat og mini- Thon, fortalte om de pågående utvidelsene av vårt lokale kommunesenter.
De inkluderer 700 kinoplasser, et 200-roms hotell, 6 nye restauranter og en Starbucks, 1500 underjordiske parkeringsplasser, 5000 nye boenheter osv, osv. Dette er ikke bare vyer, mesteparten er allerede i byggefasen.
Vet ikke helt hva jeg skal synes om det, men spiller "The future`s so bright I gotta wear shades" sånn for sikkerhets skyld.
Vinyl.
mvhsituasjonen tatt i betraktning.
Ja det skjønner jeg godt, når en er vant med å bo slik.Får bare håpe at nyabyd`n ikke eser ut mot tkr Towers også. Liker det sånn som det er her nå, jeg.Meget godt låt valg tkr.Aus gegebenem Anlass:
Vis vedlegget 224655
Vinyl.
mvhsituasjonen tatt i betraktning.
![]()
mvh
Er musikken like bra som dama, er dette fabelaktige greier!
Er musikken like bra som dama, er dette fabelaktige greier!