Bob Dylan er sikkert også noen sin favorittartist. Jeg har tilbrakt store deler av kvelden med å rippe (blant annet) mine Dylaner på nytt. Nå har alt håp om å få liv i serveren svunnet hen og jeg får begynne på scratch. På grunn av stafettråden ballet det fryktelig på seg og jeg fikk lyst å høre den ene etter den andre. Fine greier egentlig. Planet Waves nå.
Doug Sahm var vel Bob Dylans favorittartist.
There's two kinda people in the world
The day people and the night people
And it's the night peoples job to get the day peoples money
Så far og sønn i Portland i fjor.Fra Snake Farm:
There's two kinda people in the world
Ikke alltid like lett å begripe seg på smak og behag. Det er et tveegget sverd; hadde alle de som fortjente suksess fått det ville de muligens ikke ha laget det de gjør...Så far og sønn i Portland i fjor.There's two kinda people in the world
Det lille (!) publikummet var heelt med på den låta der. Lite men godt oppmøte.
Hvor er regelbruddknappen når man trenger den?Unknown Mortal Orchestra - II (2013)
ALARM! ALARM! ALARM! ALARM! ALARM! ALARM!
Lyngen har hacket profilen til Townes!
Kan Høvdingen kanskje gjøre noe?
Hvor er regelbruddknappen når man trenger den?Unknown Mortal Orchestra - II (2013)
Nå må du være grei og ta deg sammen. Du kan ikke alltid få viljen din.Vente på tur? Nå har de jo, i all sin "visdom", valgt en ungsau på bare 76!!! Han vil jo bli sittende i en evighet, innen korguttene outer ham.Må du ikke være så misunnelig. Dette skyldes at du ikke gikk i barnehage og måtte lære og vente på tur.
Vis vedlegget 188368
Dette låter bra, ja, ingen tvil om det.Water Liars - Wyoming (Fat Possum, 2013)
2-mannsband fra Mississippi (såvidt jeg vet). Ganske nedstrippet, men høres ut som de får til melodiene. Småmelankolsk. Får litt deja vu av å høre på dette, men finner ikke årsaken.
Den hørte jeg mye på da jeg studerte på 80-tallet. Me likes.Denne har jeg ikke spilt på årevis, så da var det på tide:
Soul Mining - The The : Songs, Reviews, Credits, Awards : AllMusic
the The - Soul mining(1983)
Slike bruddstykker som danner en helhet er så mind-boggling som det går an; setningene er noveller...Praise to be Neros neptune; the Titanic sails at dawn