S
sorgenfri
Gjest
Hege Brynildsen - Lullaby
Men snälla, så får man vel inte säja?Ting tyder på det.
Kanskje ikke helt din greie. Men fins på spottern for sjekk.Men snälla, så får man vel inte säja?Ting tyder på det.
Njæh, sannelig ikke sikker jeg. Hørte litt på Morlix i forbindelse med 'Car Wheels On A Gravel Road' når den kom ut. Han var jo den eneste (omtrent) på den plata som ikke var superstjerne i mine øyne på den tida og jeg prøvde å finne ut mer. Husker jeg hørte en plate med han og at det var tøft og kanskje mer på den bluesy siden enn countryen og at jeg likte det godt. Så forsvant den ut av hodet og har ikke hørt om han før i år igjen.... Omtrent som å sovne mens man tenker på noe fint. Skal jammen sjekke spoty etter at Cacavas er ferdig. Fy flate for en plate 'Dwarf Star' er. 'Honking At Demons'... Fantastiske greier.Kanskje ikke helt din greie. Men fins på spottern for sjekk.Men snälla, så får man vel inte säja?Ting tyder på det.
Fortsatt usikker på hvor godt den holdt, hele plata igjennom.
Det kan umulig stemme at den nærmer seg 20 år, platen er jo nesten nyWeezer - Weezer (1994)
Jaggu faèn nærmer dette seg 20 år nå... Har holdt seg bedre enn ka eg har de siste 19 år...
Send meg et 19 år gammel bilde, så kan jeg avgjøre saken.Weezer - Weezer (1994)
Jaggu faèn nærmer dette seg 20 år nå... Har holdt seg bedre enn ka eg har de siste 19 år...