Postet jeg ikke nylig en Firefall???
Den skiva var bra, Bartesam. Må skaffe meg flere av Firefall
mvh
Postet jeg ikke nylig en Firefall???
Den skiva var bra, Bartesam. Må skaffe meg flere av Firefall
Lønner det seg og kjøpe så mye man kan på Japan press hvis man ønsker best mulig lydkvalitet?Mye Steely Dan her i dag. Mye japansk også.
Da slår jeg to kanarifugler i en smakk-musikk.
Vis vedlegget 234036
Steely Dan - Aja, SHM SACD.
Har f.ø. hatt sommerjobb på Hennig Olsen.
Jasså, er dette Oct?Ingen sotteseng, oct?
Jeg sa jo at du er en rotekopp
Dette er hans yngre, uekte bror, Octavus.Jasså, er dette Oct?Ingen sotteseng, oct?
Jeg sa jo at du er en rotekopp
Siden jeg mest kjøper og spiller SACD, vet jeg ikke så mye om det. Men lydidealet hos japanere er mer oppløst, men også spinklere enn vårt. Kan til tider bli vel anemisk imo.Lønner det seg og kjøpe så mye man kan på Japan press hvis man ønsker best mulig lydkvalitet?Mye Steely Dan her i dag. Mye japansk også.
Da slår jeg to kanarifugler i en smakk-musikk.
Vis vedlegget 234036
Steely Dan - Aja, SHM SACD.
Har f.ø. hatt sommerjobb på Hennig Olsen.
Eller er det ikke alltid slik at disse er bedre en standard utgivelsene?
Mvh
Andreas
[h=3]Onanerte foran Esso - stakk av på sykkel[/h]Er dette noe du kjenner til Lars-Erik?Det nærmer seg jul her i Hades også, og djevel-jentene tester kostymene.
Jeg føler ingen seksuell opphisselse av Esso-stasjoner.[h=3]Onanerte foran Esso - stakk av på sykkel[/h]Er dette noe du kjenner til Lars-Erik?Det nærmer seg jul her i Hades også, og djevel-jentene tester kostymene.
Helt korrektDisse karene er bare geniale. Låter like friskt som morgendagen:
Det forstår jeg godt:Jeg føler ingen seksuell opphisselse av Esso-stasjoner.[h=3]Onanerte foran Esso - stakk av på sykkel[/h]Er dette noe du kjenner til Lars-Erik?Det nærmer seg jul her i Hades også, og djevel-jentene tester kostymene.
Det stilte seg helt anderledes, selvsagt, da vi hadde disse lekre Fina-stasjonene
Veldig bra den der. Lenge siden den er spilt nå. Får gjøre noe med det
Du slutter aldri å overraske med din kompetanse. Asylets svar på Drillo ;-)Gitaristen fra Orion The Hunter spilte før i Boston
Ja, dette må være part i min ungdomseliksir. Det er deilig å lytte til musikk som får en 40-åring til å gjenoppleve russetid og bevegelige ledd uten å virke nostalgisk. ;DHelt korrektDisse karene er bare geniale. Låter like friskt som morgendagen:
Spilles her også, og jeg har ikke passert femti enda nydelig album...Vis vedlegget 234061
Et album jeg tror jeg er alene om å spille i tråden?
Musikk for oss som har passert 50
Man blir sliten av å være håndtverker.
Ditto.Spilles her også, og jeg har ikke passert femti enda nydelig album...Et album jeg tror jeg er alene om å spille i tråden?
Musikk for oss som har passert 50
Man blir sliten av å være håndtverker.
mvh
Han drakk med begge henda også