Cash 63
Æresmedlem
Lytter på dagens brukt kjøp
Takker for komplimentet. Du synes altså eg ser 28 år yngre enn ka Roberten syns. Det varmer. Og joa, var født gammel. Skrukkete allerede da.Send meg et 19 år gammel bilde, så kan jeg avgjøre saken.Weezer - Weezer (1994)
Jaggu faèn nærmer dette seg 20 år nå... Har holdt seg bedre enn ka eg har de siste 19 år...
Det så jo ikke ut som om du i fjor høst var en dag over 65 år, og født gammel var du vel?
Strøken utgivelse som jeg har med et helt annet cover.The soft boys - Underwater moonlight (1980)
På headfi for anledningen. Er visstnok så meget mye viktig på televisjonen i følge den yngre garde i husstanden. I wanna destroy them
Du vet sikkert at det er en del JJW-fans her inne pluss at Austin ikke er et sted å forakte når det gjelder musikk? Og bostedet ditt, Quick island, Snarøya? Eller mer kryptisk? Selv er jeg vokst opp der; flyttet dit i ´62.Mens middagen synker.
Vis vedlegget 188782
Kødder du? Jeg satte på den for ti minutter siden! Skremmende, må nesten titte meg over skuldra.
Det er noe merkelig med den plata. Egentlig er den ganske kjip, men jeg liker den godt likevel.BoDeans - Love&hope&sex&dreams (1986)
Om ikkje ordene blir direkte fattige, så er nå dette også en nokså decent debut. T-Bone Burnett produserer.
Alltid vært svak for gitarintroen på Fadeaway.