finner ikke denne på vinyl, noen som vet om den er sluppet på vinyl?
finner ikke denne på vinyl, noen som vet om den er sluppet på vinyl?
Jepp! Akkurat den jeg skulle spille nå. Men cd'en min er stjælt for lenge siden, og hvorfor i hæ%&¤#t# er ikke denne
Har ingen 'Liker' igjen..Vis vedlegget 189963
Vinyl. Triffids - In the Pines
Mot natt eller holder du litt lenger?Epiotisk mat? Hva slags epiot er det?
Mens man venter på svar på dette essensielle spørsmålet- egentlig er det av så stor viktighet at de vyrde herrer i Herreavdelingen burde gripe fatt i det, sjenkes en Bunnahabhain, mens man setter på John Med Hatten.
Vis vedlegget 189986
Vis vedlegget 189988
Mot natt eller holder du litt lenger?Epiotisk mat? Hva slags epiot er det?
Mens man venter på svar på dette essensielle spørsmålet- egentlig er det av så stor viktighet at de vyrde herrer i Herreavdelingen burde gripe fatt i det, sjenkes en Bunnahabhain, mens man setter på John Med Hatten.
La oss håpe Dag-gudrun treffer ramma før katastofen inntreffer......
Det er ikke alt vi trenger å vite Dag!Jeg var så sprengt at jeg ikke traff alle tastene. Etiopisk, skulle det være.
Å? Der er jeg nok ikke nødvendigvis enigDet er ikke alt vi trenger å vite Dag!Jeg var så sprengt at jeg ikke traff alle tastene. Etiopisk, skulle det være.
Mulig, man vet jo aldri.Mye skal du ha med, synes du har pakka i flere dager nå?Griffin House - Balls (2013)
Vis vedlegget 189997
Påskesekken snart ferdig. Prøver febrilsk å få opp flyndregarnet fra i fjor. Lukter ikke bra og ligger under påhengsmotoren. Skal ha plass til "Labb" til hunden. Og en flaske 60% som nesten ingen drikker lenger. Merkelig.
Denne er litt daff, men noen bra melodier her og der.
Faen, Dan Stuart.
Drekker du for mye?