Svein Arne
Hi-Fi freak
Gospelbeach - An other summer of love (2017)
Skal du ja bank?Ja han gruser bob
Ha bank...Skal du ja bank?Ja han gruser bob
Et formidabelt album!
- Kanskje heller spørsmål om hva det er for mye av her inne.
Siden du spør, synes jeg at krangletrådene tar overhånd for tiden. Særlig om kabler. Åpenbart et felt hvor kreti og pleti føler seg meningsberettiget. For egen del synes jeg at kabler er fullstendig betydningsløse i den store sammenhengen, men det er nå meg.....Ok.
Hva er det for mye av her inne?
Er f.t. gressenkemann, så jeg kan i høyden pryle meg selv. Nå savner jeg slike flagellantiske tilbøyeligheter, så eneste utvei blir vel å spille litt mer musikk. Pax!Åja, kabeltrådene, de lever, de lever ennu??!
Jeg har ikke vært inne på krangetrådene på... årevis.
Og det tenker jeg å fortsette med i ... jaffal enda noe år. Og så kanskje noen år til.
Det er så mye vondt og vanskelig her i livet at jeg trenger ikke oppsøke mer på fritiden.
Tror egentlig det handler om internettet fødselsveer.
Om en stykke tid vil folk lære å te seg seg og ikke oppføre seg som om de alene eier hele vettet. Håper veffal det.
Hvis jeg trenger å krangle, kan jeg jo bare banke samboeren litt. Trenger ikke legge meg ut med hele verden fordi om jeg er litt grumpy; kan bare ta de nærmeste og gi dem litt pryl.
Innimellom kan jeg sett på litt musikk - om ikke annet så for å overdøve hylene.