tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.881
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Høstmusikk:
mvh
mvh
Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Nå er det denne fine, feiende flotte ved inngangen til helga.
Gillian Welch - The Harrow & The harvest (2011)
Vis vedlegget 466039
Aner ikke, men art deco er det vel ikke.Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Vis vedlegget 466039
Artisten heter John Dyer Baizley.Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Vis vedlegget 466039
Ja mente album art sef.Artisten heter John Dyer Baizley.Hva heter album deco artisten? Mener å ha sett lignende før på norske skiver..Mye bra Dylan i tråden, og jeg vil anbefale 1963 konserten fra Carnegie Hall - flott opptreden med en uvanlig klar diksjon.
Vis vedlegget 466039
Mer info om coveret her. https://www.npr.org/sections/allson...gillian-welch-cover-art-the-old-fashioned-way
Imponerende frisyrer på coveretVi fortsetter rolig:
Vis vedlegget 466083
Fant denne på Tidal. Veldig bra artister, veldig bra lyd!
mvh
Hehe, ja, det forteller deg sånn omtrent når plata kom ut. Mannfolkene så også likedan ut den gang, om jeg ikke husker feil.Imponerende frisyrer på coveretVi fortsetter rolig:
Vis vedlegget 466083
Fant denne på Tidal. Veldig bra artister, veldig bra lyd!
mvh
Har denne på 2 X 45 RPM LP: Magisk
Hvorfor det? Var veldig bra i draget natt til fredag. Mye å spille. Snart en discokveld/natt igjenBurde ikke du legge deg snart, Bartis? Eller er du hyper etter overdrevent inntak av sjokoladekjeks og varm melk m/honning...