Svein Arne
Hi-Fi freak
Ole Paus - Garman (1972)
Har OTB med Chris Rea på Japan press vinyl. Låter meget godt denStones har aldri vært min greie (beklager, plukket nok opp tråden fra laaaangt tilbake, men kan likevel la denne statement-en stå;-).
I dag har jeg heller lyttet til Chris Rea. On the Beach på vinyl. Finner ikke original-utgaven av OtB gjengitt på andre innspillinger. Men den er min favorittutgave. Passe slow-hand og laid-back. Andre varianter er langt mer opp-jazzet. Man langt fra så bra...
Jeg er vel der at den avskyelige fremmedfiendtligheten som popler og koker i landet vårt etter at Frp kom til makten, og som til alt overmål får utspille seg fritt på dette forumet, minner meg om Tyskland og Italia på 30-tallet. Jeg kjenner mange som har forlatt forumet på grunn av dette. Selv holdt jeg meg mer eller mindre unna et år, fordi jeg verken kunne godta dette eller ville forbindes med det. Nå har jeg vært her en måned, og kjenner kvalmen kommer sigende igjen. Over at dette tillates. På et forum for entusiaster innen hi-fi og musikk. Fingern er borte, Falcon1 og mange flere av at antall medlemmer tydeligvis betyr mer enn integritet.OT, l_e. Don't go there. Stirrer du lenge ned i avgrunnen, stirrer avgrunnen til slutt tilbake på deg.
Ta deg heller en pjall og syng en trall.
Bob Dylan - Pat Garrett & billy the kid (1973)
Vis vedlegget 380270