kjellbjarne
Hi-Fi freak
^Jeg husker hvordan jeg spilte The Wall om og om igjen i månedsvis da den ble utgitt. En fabelaktig plate!
Samme -)
^Jeg husker hvordan jeg spilte The Wall om og om igjen i månedsvis da den ble utgitt. En fabelaktig plate!
Ja førsteinntrykket er en melankolsk Dylan. Liker det meste han har laget. Denne også.Syns jeg så noe om en melankolsk Dylan?
Se MGP på NRK3, det pleier å være bra.Og før jeg slett ikke i mine villeste drømmer skal se Grand Prix. Her er det bare å fyre opp med ordentlig musikk, ikke fesjå.
Vis vedlegget 380947
Deep Purple - Machine Head. CDP 7 46242-2. 1972(86)
Det rocker så inn i det svarteste Hades deilig!
Tipper Norge topp 5. Får vel sette på kassa i 22.30 tidenSe MGP på NRK3, det pleier å være bra.Og før jeg slett ikke i mine villeste drømmer skal se Grand Prix. Her er det bare å fyre opp med ordentlig musikk, ikke fesjå.
Vis vedlegget 380947
Deep Purple - Machine Head. CDP 7 46242-2. 1972(86)
Det rocker så inn i det svarteste Hades deilig!
Melodi Grad Prix her??????Fant ikke helt roen med NRK3 heller. De samme skrekkelige "låtene" der også jo.
Har et anstrengt forhold til denne dama. Musikken i seg selv er bra, men dynamikken er skrekkelig komprimert på skivene. Konsert også; var på konsert med henne på den årlige rocke-festivalen her i byen for noen år siden. I kirka. Lyden var så skrekkelig høy at jeg måtte, sammen med en mengde andre, gå etter to nummer.
Mulig noen pinner i garasjen...men live i Oslo var fantastisk....har siste på cd og vinyl....1-0 vinylHar et anstrengt forhold til denne dama. Musikken i seg selv er bra, men dynamikken er skrekkelig komprimert på skivene. Konsert også; var på konsert med henne på den årlige rocke-festivalen her i byen for noen år siden. I kirka. Lyden var så skrekkelig høy at jeg måtte, sammen med en mengde andre, gå etter to nummer.