kjellbjarne
Hi-Fi freak
Vet du liker Radiohead, dette er litt sært mini radiohead. Får ikke helt tak på dette
Santana spiller i Oslo neste år. Hvordan er det mon tro? Verd å få med seg? Jeg vurderte dem i Las Vegas i høst, men droppet bl.a det pga dyre priser.
Innspill. James Blake kan være litt spes i starten. Prøv å gi albumet 5 runder. Det bare vokser. Kan bli avhengig av det der.Vet du liker Radiohead, dette er litt sært mini radiohead. Får ikke helt tak på dette
PrøverHuff, sorry du tolker d
Kanskje særegent, sprøtt, snålt, merkelig, spes, sært, aparte.. ish?Hva er det norske ordet for quirky?
Synd han skal spille i Spektrum. Dritthall å få god lyd i.Santana spiller i Oslo neste år. Hvordan er det mon tro? Verd å få med seg? Jeg vurderte dem i Las Vegas i høst, men droppet bl.a det pga dyre priser.
Tror det var mer før? De gangene jeg har vært der de siste tå årene har lyden vært bra. Sist med Björk.Synd han skal spille i Spektrum. Dritthall å få god lyd i.Santana spiller i Oslo neste år. Hvordan er det mon tro? Verd å få med seg? Jeg vurderte dem i Las Vegas i høst, men droppet bl.a det pga dyre priser.