1/2 Tam
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 30.10.2015
- Antall liker
- 6.815
Har litt sansen for Schiller, spesielt litt eldre låter der han brukte dyktige kvinnelige vokalister...
Ja, Billie Eilish er også et av de store albumene i 2019.Billie Eilish,,
Med tanke på hvordan du drikker din Jameson så vil jeg tro at den siste varer ganske lenge....Og enda mer vinyl, sammen med kveldens siste Jameson:
mvh
Bare nipper til glasset!Med tanke på hvordan du drikker din Jameson så vil jeg tro at den siste varer ganske lenge....Og enda mer vinyl, sammen med kveldens siste Jameson:
mvh
Nydelig låt, men det er fan så trist det du forteller.Sitter i båten, griner, hører på denne og tenker på kameraten min som jeg fant flytende i vannet på lørdag. Livet er så satans urettferdigt. Det er når livet smilet det skal gå skikkelig til helvette
Kondolerer så myeSitter i båten, griner, hører på denne og tenker på kameraten min som jeg fant flytende i vannet på lørdag. Livet er så satans urettferdigt. Det er når livet smilet det skal gå skikkelig til helvette
Ta LSD, så kommer du i waterJeg gjør ett nytt forsøk på å forstå denne plata.
Vis vedlegget 564401
Har dog utstyrt meg med rockemedisin for å avhjelpe oppgaven
Vis vedlegget 564402
KondolererNydelig låt, men det er fan så trist det du forteller.Sitter i båten, griner, hører på denne og tenker på kameraten min som jeg fant flytende i vannet på lørdag. Livet er så satans urettferdigt. Det er når livet smilet det skal gå skikkelig til helvette