Svein Arne
Hi-Fi freak
Robert Wyatt - Shleep (1997)
Jeg elsker den plata, helt fantastisk og min favoritt er Die Young, kanskje den beste Dio har synget på inkludert Holy Diver skiva.Vis vedlegget 387060
Sing me a song your a singer..... selv om sabbath for meg er med Ozzy så må jeg si at jeg virkelig digger tittelsporet her. Ronnie James Dio (fred være med ham) var en fantastisk vokalist!
Hmm, måtte høre den en gang til og må faktisk gi deg rett! Absolutt av det beste av Dio. Eneste jeg kanskje setter høyere er don't talk to stranger, mystikken der treffer en nerve i meg! ??????Jeg elsker den plata, helt fantastisk og min favoritt er Die Young, kanskje den beste Dio har synget på inkludert Holy Diver skiva.Vis vedlegget 387060
Sing me a song your a singer..... selv om sabbath for meg er med Ozzy så må jeg si at jeg virkelig digger tittelsporet her. Ronnie James Dio (fred være med ham) var en fantastisk vokalist!
Auditor : word! Stativet har ikke kostet meg mer enn et par tre skruer og litt olje! Jeg jobber som selger og service mann i møbel bransjen så jeg fikk grisket til meg en bordplate i gråoljet ask med noen små sprekker i ene enden. Kombinert med noen utgåtte hyllebærere som støtte til platene så ble det riktig så bra synes jeg!Pussycats: Mrr..Mrr..Mrr og Psst..Psst..Psst.. Remembering Sverre Kjelsberg.
Vipa: Hvor mye koster det stativet der å lage? "Eleanor Rigby" aleine er nok til å elske "Revolver"..
Sverre: word! Stativet har ikke kostet meg mer enn et par tre skruer og litt olje! Jeg jobber som selger og service mann i møbel bransjen så jeg fikk grisket til meg en bordplate i gråoljet ask med noen små sprekker i ene enden. Kombinert med noen utgåtte hyllebærere som støtte til platene så ble det riktig så bra synes jeg!Pussycats: Mrr..Mrr..Mrr og Psst..Psst..Psst.. Remembering Sverre Kjelsberg.
Vipa: Hvor mye koster det stativet der å lage? "Eleanor Rigby" aleine er nok til å elske "Revolver"..
Sverre: word! Stativet har ikke kostet meg mer enn et par tre skruer og litt olje! Jeg jobber som selger og service mann i møbel bransjen så jeg fikk grisket til meg en bordplate i gråoljet ask med noen små sprekker i ene enden. Kombinert med noen utgåtte hyllebærere som støtte til platene så ble det riktig så bra synes jeg!Pussycats: Mrr..Mrr..Mrr og Psst..Psst..Psst.. Remembering Sverre Kjelsberg.
...pluss litt gråvær i Fr stadtraktene, kanskje, Vipa? Eller er du bare lei sola for nå?
(Ikke det at vi nordlendinger i dager og uker med øs-pøs misunner dere østlendinger, men...;-).
Jada, absolutt flott stativ. Det skal du ha
by the way, her har det gått i Supertramp, Manfred Mann's Earth Band og Donald Fagen i kveld. For å ikke gå helt OT[/QUOTE
De e jo flott de! De e jo sånn som ungdommen likar!