DetteGjennombruddslåta til Tull;
Fra 1968. Albumet var This Was. Her i fra Rolling Stones Rock and Roll Circus, i seg selv en fabelaktig skive- med John Lennon, The Who, Taj Mahal med flere;
Dette er en kul skive som jeg kjøpte for mange år siden, var vel Stones sitt svar på beatles magical mystery tour film. Dessverre lite spilt hos meg. Får dra hjem og børste støv sv den!
Vis vedlegget 388574
John Lennon and the Dirty Mac - Yer Blues
RIAA er ferdig, men problemer m. henting/levering. Klarer meg m. c.d. .Fortsatt ikke fått orden på ting, oct? Dette tar opptil flere uendeligheter
Kun riaa som ennu ikke er levert fra rep.Problemer med snurrer?
(spilleren altså)
Shell fish, guppy, flounder, shrimp and crab and lobster. I hate fish, but l think most of all l hate fresh fish, like trout, l hate fresh trout, my least hated fish would be sole, l don't like to see the eyes, sole has no eyes..Endelig ble jeg bønnhørt; himmelen åpnet seg i natt, så nå blir døgnkontinuerlig fiske.
Til smøring av matpakke og pakking spilles denne;
Vis vedlegget 388674
Pink Floyd - Delicate Sound of Thunder. CBS-Sony 42DP-5294.
SATAN STEIKE!!! Godt ikke det var meg som var tjora fast der oppe - da hadde jeg vært i Guiness' Book of Records; Worlds longest continuous erectionIRM skal jeg prøve å finne i rotet senere, det er ei knall plate. Men jeg er fortsatt ikke helt ferdig med Janet. Denne videoen viser at det ikke er så greit for middelaldrende menn når dagdrømmer plutselig blir "virkelighet", ha ha ha. Antar at hovedpersonen ser tilbake på hendelsen med glede men kanskje med et ønske om at ikke resten av verden delte den med ham.
Intimkonsert med Janet på Herr Nilsen, oh la la! Apropos den overtente karen i videoen, hadde han klart å holde kjeft noen sekunder så hadde hun gitt ham et langt kyss i tillegg slik jeg tolker andre framføringer av samme låt på YouTube. Det ser faktisk en stund ut som om hun venter på at han skal holde kjeft et lite øyeblikk. Akk, så nær himmelen men likevel ikke helt der.SATAN STEIKE!!! Godt ikke det var meg som var tjora fast der oppe - da hadde jeg vært i Guiness' Book of Records; Worlds longest continuous erectionIRM skal jeg prøve å finne i rotet senere, det er ei knall plate. Men jeg er fortsatt ikke helt ferdig med Janet. Denne videoen viser at det ikke er så greit for middelaldrende menn når dagdrømmer plutselig blir "virkelighet", ha ha ha. Antar at hovedpersonen ser tilbake på hendelsen med glede men kanskje med et ønske om at ikke resten av verden delte den med ham.
Få den dama til Herr Nilsen NÅ!!!