Summer Wine er min Sinatra / Hazelwood favoritt.
![](http://www.movinwithnancy.fsnet.co.uk/pictures/cd/nancy&lee.jpg)
Sist redigert:
|
Dette vekker sommerminner. Jobbet på den tiden på bensinstasjonen på Vasholmen i Oslofjorden. Der durte og gikk det i denne, Herb Alpert og Booker T. Yes, på noen områder var det bedre i gamle dager. Særlig været, det viser statistikken.Summer Wine er min Sinatra / Hazelwood favoritt.
![]()
For oss som ikkje lever i nuet, og evner å følge med i tiden; hva er så dette for en utgivelse? Snakker vi nytt fullblods studioalbum, eller er det en eller annen obskur ep men kuriøse innspillinger, gjort på diverse kjøkkenbenker og motellrom de siste 10 år?Bonnie 'Prince' Billy - Now Here's My Plan (2012)
![]()
Vanskelig mann å holde orden på ja.For oss som ikkje lever i nuet, og evner å følge med i tiden; hva er så dette for en utgivelse? Snakker vi nytt fullblods studioalbum, eller er det en eller annen obskur ep men kuriøse innspillinger, gjort på diverse kjøkkenbenker og motellrom de siste 10 år?Bonnie 'Prince' Billy - Now Here's My Plan (2012)
![]()
Han er jo ikke fra New Orleans!Johnny Adams - Heart and soul (1969)
Kan jo synge mannen...
Men Dr. John gav han starthjelp, så da holder det vel med den tvangslidelsen.
Har sans for ham jeg også, men har bare nyere album, fra 1985 og utover.
Får sette mer gammalt på lista.
Tror jeg ferdig med min tvang for denne gangen, men ikke min twang (!).
Gene Clark - Roadmaster (1972)
Rart å tenke på at denne perlen bare ble utgitt i Nederland.
Det er en EP med nyinnspillinger av tidligere låter fra hans hånd. Hva denne fyren driver med er ikke alltid helt enkelt å skjønne (ihvertfall for meg). Har ikke hørt den og tror jeg gir i f... i det. Allmusic gir den fire stjerner. Ligger ikke ute på hverken Wimp eller Qobuz.For oss som ikkje lever i nuet, og evner å følge med i tiden; hva er så dette for en utgivelse? Snakker vi nytt fullblods studioalbum, eller er det en eller annen obskur ep men kuriøse innspillinger, gjort på diverse kjøkkenbenker og motellrom de siste 10 år?Bonnie 'Prince' Billy - Now Here's My Plan (2012)
![]()
Neil Young, Crazy Horse - Americana (2012)
![]()
Så bra at hadde det vært originallåter, hadde det vært årets plate.
(mange er uenige, men...)
Det har du rett i. Da spørs det om den kan spilles allikevel.Ja, i dag var det bare helt rett å crazyhorse med disse trad-sangene.
Men han er ikke fra New Orleans, da.
John Fullbright - From The Ground Up (2012)
![]()
Denne fungerer også bra for meg, bare jeg kommer forbi første spor.
Syns både cd`ene og DVD her holder meget høy "ettermiddagsform"Etter middag musikk
![]()
flac
/jan