flac
Godlyd
gismo
The Human Equation |
![]() |
Den er vel ikkje helt dum den, nei. Når går grensen for "nye" ting? En del ting på Malaco som absolutt er hørverdig.Bobby 'Blue' Bland - Memphis Monday Morning (199
![]()
Den beste av hans "nye" innspillinger?
Bra er nesten et understatement for den der.Bra denne her, synes jeg. Litt klagende og vemodig. Passer bra i regnet. Sjelden man ser så mange studiomusikere på èn gang (mafiaen fra California): Mike Utley, Lee Sklar, Danny Kortchmar, Joe Lala, Chris Hillman +++. Produsent: Thomas Jefferson Kaye. 1974.
Vis vedlegget 147966
Nilsen er ikke alene, temmelig nær slakt i allmusic også.Neil Young & Crazy Horse - Americana (2012)
![]()
Snart ferdig med side 2. Kan vel bare konkludere med å si at Morten Ståle Nilsen har lagt 2012-egget for platemeldinger. For en tufs.
Gitarlyden her er verdt en femmer alene![]()
AMERICANA får en fin anmeldelse i siste STEREOPHILENilsen er ikke alene, temmelig nær slakt i allmusic også.Neil Young & Crazy Horse - Americana (2012)
![]()
Snart ferdig med side 2. Kan vel bare konkludere med å si at Morten Ståle Nilsen har lagt 2012-egget for platemeldinger. For en tufs.
Gitarlyden her er verdt en femmer alene![]()
Som mange andre grupperinger, går også anmeldere i flokk.
Nightmare |
![]() |
Enig, skal prøve å være mer presis og finne de mest relevante adjektivene som uttrykker min mening! Det er veldig lett(vint) å hoste opp et utbrukt og en smule intetsigende adjektiv sånn i farten.Bra er nesten et understatement for den der.Bra denne her, synes jeg. Litt klagende og vemodig. Passer bra i regnet. Sjelden man ser så mange studiomusikere på èn gang (mafiaen fra California): Mike Utley, Lee Sklar, Danny Kortchmar, Joe Lala, Chris Hillman +++. Produsent: Thomas Jefferson Kaye. 1974.
Vis vedlegget 147966
Iallefall ville det vært det for meg, jeg bruker "bra" litt ofte.![]()
Hex |
![]() | ||
Other Views - Click on image to change view. |