S
sorgenfri
Gjest
The Best Of - Peach Label
United59 skrev varmt om denne for noen dager siden. Må si de har hevet nivået et par hakk siden "A Place to Start". Nok engang med Bent Sæther (Motorpsycho) bak spakene, drivende god Americana, selv massene kan finne på å like.
The South - "The South"
Vis vedlegget 152444
Ny plate allerede? Jøss, her går det unna; den forrige kom vel i sommer.United59 skrev varmt om denne for noen dager siden. Må si de har hevet nivået et par hakk siden "A Place to Start". Nok engang med Bent Sæther (Motorpsycho) bak spakene, drivende god Americana, selv massene kan finne på å like.
The South - "The South"
Setter på denne og registrerer at de snart spiller her i Satansvanger.
Ny plate allerede? Jøss, her går det unna; den forrige kom vel i sommer.United59 skrev varmt om denne for noen dager siden. Må si de har hevet nivået et par hakk siden "A Place to Start". Nok engang med Bent Sæther (Motorpsycho) bak spakene, drivende god Americana, selv massene kan finne på å like.
The South - "The South"
Setter på denne og registrerer at de snart spiller her i Satansvanger.
Snurres en runde her også, mange plater som skal sjekkes ut for tiden, er komt litt bakpå i løpet av den såkalte sommeren vi har hatt her på vestlandet.En god ting kan ikke gjentas for ofte!Jordan Minor - The cottonwood tree (2012)
Denne har eg anbefalt tidligere, så gidder ikkje gjenta meg sjøl til det kjedsommelige. Men det er en bra s/s / americana plate dette. Fans av Steve Earle og Chris Knight vil kunne finne denne interessant.
Men okey da, sjef, spiller den.
Og vips var jeg inn i kjent og kjært farvann igjen.
overraskende bra skive fra gamlefarJaja. Jeg var litt for rask med og slakte denne etter en gangs spilling. Etter flere spillinger begynner en del låter faktisk høres og riktig bra ut.Og jeg skal atter en gang spille denne.
Bra gitarlyd er det også. Speller jeg den mer nå så smetter den kanskje inn blandt årets beste.
Kul Skive! Spiller as we speak..Jellyfish - Bellybutton (1990)
Nydelig skive, setter på den her om litt!Denne; starter rett og slett storveis.
Vis vedlegget 152514
Edit: Storveis i starten ja. Måtte sette opp lyden 5 ganger i løpet av de første minuttene, musikken ble bare bedre og bedre.
Jeg elsker det når første lytt gir gåsehud. Fantastisk album så langt!
Skylder noen en pils for denne!