Mens andre burde oppsøkt platesjappaDu burde oppsøke en psykolog...Kunne ikke falt meg inn å spille Allison Kraus, så hold meg utenfor.
Jordan Minor - The Cottonwood tree
Vis vedlegget 152493
Mens andre burde oppsøkt platesjappaDu burde oppsøke en psykolog...Kunne ikke falt meg inn å spille Allison Kraus, så hold meg utenfor.
Vis vedlegget 152493
Hahaha!Mens andre burde oppsøkt platesjappaDu burde oppsøke en psykolog...Kunne ikke falt meg inn å spille Allison Kraus, så hold meg utenfor.
Vis vedlegget 152493
Har du ikke bedre å ta deg til?Mens man bedriver analyse via SPSS, lytter man til Katatonias nyeste skive:
Vis vedlegget 152607
Katatonia - Dead End Kings (Spotify).
Det var kjekt å høre at det falt i smak.Jeg fikk hørt konsentrert kun på første halvdel. Det synes jeg var lovende, spesielt likte jeg Tell me it ain't so. Den skal klart få flere sjanser. Kjenner du til andre plater av han karen her?Hva syntes du? Er utrolig glad i den platen(artisten for den saks skyld)!Micah P Hinson - and the red empire orchestra
Har sett dem live 2 ganger! De var vanvittig bra live! Har ikke fulgt med dette bandet på noen år, får vel sjekke ut de nyere albumene.
Mulig du må vente en stund. Lengre enn meg, som venter på 11/12-15Mens vi venter på Jesu Kristi gjenkomst.
Bob Dylan - New Morning
Har nok ikke det, gitt. Skal man bli ferdig med studiene, må det gjøres. Nå sitter jeg og rydder i referanser vha Mendeley og Endnote. Musikken det går i da:Har du ikke bedre å ta deg til?Mens man bedriver analyse via SPSS, lytter man til Katatonias nyeste skive:
*Bilde*
Har nok ikke det, gitt. Skal man bli ferdig med studiene, må det gjøres. Nå sitter jeg og rydder i referanser vha Mendeley og Endnote. Musikken det går i da:Har du ikke bedre å ta deg til?Mens man bedriver analyse via SPSS, lytter man til Katatonias nyeste skive:
*Bilde*
Vis vedlegget 152634
RPWL - Beyond Man and Time.
Matteus 24,36Mulig du må vente en stund. Lengre enn meg, som venter på 11/12-15Mens vi venter på Jesu Kristi gjenkomst.
Bob Dylan - New Morning
Nettopp; dagen kjenner ingen.Matteus 24,36Mulig du må vente en stund. Lengre enn meg, som venter på 11/12-15Mens vi venter på Jesu Kristi gjenkomst.
Bob Dylan - New Morning
Ikke så mange som kjenner denne Dagen heller nå det kommer til stykket...Nettopp; dagen kjenner ingen.Matteus 24,36Mulig du må vente en stund. Lengre enn meg, som venter på 11/12-15Mens vi venter på Jesu Kristi gjenkomst.
Bob Dylan - New Morning
Hehe. Jeg har vel kava ganske mye med det ila studiet selv, og kjører jo selvfølgelig en masteroppgave der jeg trenger SPSS. Går seg vel til, får en tro.Har nok ikke det, gitt. Skal man bli ferdig med studiene, må det gjøres. Nå sitter jeg og rydder i referanser vha Mendeley og Endnote. Musikken det går i da:Har du ikke bedre å ta deg til?Mens man bedriver analyse via SPSS, lytter man til Katatonias nyeste skive:
*Bilde*
*Bilde*
RPWL - Beyond Man and Time.
Bra du skor deg til å overta landet Husker jeg kavet med det statistikkprogrammet der i løpet av studiet, og var i grunnen glad da jeg kunne legge det bak meg. Ikke min greie det der.
Micah P. Hinson - and the red Orchestra
Nettopp; dagen kjenner ingen.Matteus 24,36Mulig du må vente en stund. Lengre enn meg, som venter på 11/12-15Mens vi venter på Jesu Kristi gjenkomst.
Bob Dylan - New Morning
Livet er her og nå. eller som John Lennnon sa det i vuggesangen til Sean, Beautiful Boy, "Life is what happens to you while you busy making other plans".
At det var John Lennon som sa dette, har vi vel diskutert før. Hør 2:24.
Bob Dylan - New Morning
Livet er her og nå. eller som John Lennnon sa det i vuggesangen til Sean, Beautiful Boy, "Life is what happens to you while you busy making other plans".
At det var John Lennon som sa dette, har vi vel diskutert før. Hør 2:24.
Trenger ikke John Lennon som profet, det holder at han var en fantastisk flott låtskriver og aller best når han og Paul sammen la hodene i bløt .
Matteus 7, 15