Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Ron Sexsmith - Whereabouts
Vedlegg
-
134.6 KB Visninger: 311
Kjenner ikke artisten. Derimot er avataren din tøff. Er det Justin som vampyr? Liker inlegget.Ron Sexsmith - Whereabouts
ang Biebermaset:Kjenner ikke artisten. Derimot er avataren din tøff. Er det Justin som vampyr? Liker inlegget.Ron Sexsmith - Whereabouts
mvh
Ron Sexsmith er en av de fine singer/songwriters som Townes har åpnet øynene mine for.Kjenner ikke artisten. Derimot er avataren din tøff. Er det Justin som vampyr? Liker inlegget.Ron Sexsmith - Whereabouts
mvh
Aner et par B & W 800 i bakgrunnen. Nyyydelige H.T. Men funket desverrre ikke hos meg. O T seff.Vis vedlegget 163779
Vinyl. Walk the Line - A Tribute To Johnny Cash.
Recorded Live At Oslo Prison on December 9,2003.
Du må få deg småunger igjen fozzy. Da blir det aldri et problem det der med å sove bort halve dagen. Faktisk, det er ikkje et problem å sove bort halve natta engang.Vis vedlegget 163791
Sovet bort halve dagen. Men musikk skal det spelles.
Son Volt jager sukaten ut av øya.
Har vært gjennom det der. Holder det.Du må få deg småunger igjen fozzy. Da blir det aldri et problem det der med å sove bort halve dagen. Faktisk, det er ikkje et problem å sove bort halve natta engang.Vis vedlegget 163791
Har vært gjennom det der. Holder det.Du må få deg småunger igjen fozzy. Da blir det aldri et problem det der med å sove bort halve dagen. Faktisk, det er ikkje et problem å sove bort halve natta engang.Vis vedlegget 163791
Men en tid som aldri kommer tilbake. Ta vare på den.
Ord for dagen her.Har vært gjennom det der. Holder det.Du må få deg småunger igjen fozzy. Da blir det aldri et problem det der med å sove bort halve dagen. Faktisk, det er ikkje et problem å sove bort halve natta engang.
Men en tid som aldri kommer tilbake. Ta vare på den.
Heilt rett Rolfozzy.
Soppen søker seg til utlandet for å studere fra neste år av. Før jeg vet ordet av det så er reiret tomt.
Mens jeg sto i den småbarnsperioden så var det som den ingen ende tok, nattevåk og mas, ingen tid til egne interesser. Skole og lekser og leggetider og mat og kjøre hit og kjøre dit. Pubertet og gnål om grenser og anklager og kritikk, så høy en topp og så dyp en dal.
Ville ikke vært disse årene foruten, for rikere har jeg aldri vært og vil jeg aldri bli.
Og snart er det ikke annet en fred å få...
Kvitteringa tapet fast på baksida, eller fører du protokoll?Vis vedlegget 163803
Siden jeg først er i bluesmodus, lar jeg meg ikke rive vekk så lett.
Rekker denne også før helgens lekkerier må handles inn.
Jaggu hatt denne siden 18-8-87.
Ble et svært bilde av denne ser jeg.Kvitteringa tapet fast på baksida, eller fører du protokoll?Vis vedlegget 163803
Siden jeg først er i bluesmodus, lar jeg meg ikke rive vekk så lett.
Rekker denne også før helgens lekkerier må handles inn.
Jaggu hatt denne siden 18-8-87.
Elvis Costello - The Costello show / King of America (1986)
Det er et studioalbum, men det kunne like gjerne vært en slags "best of". Finnes jo ikkje ett svakt kutt, man! Produsert av T-bein Burnett.
Tidløst og fantastisk bra album.
Liker inlegget.mens grammofonen er i gang:
Tom Waits - Heartattack and vine (1980)
Liker ikke så godt alt på alle skivene hans, men denne er tvers igjennom bare stas.
Tom Waits har laget mye masete bråk og megafongnål. Men når han er god, da er han fantastisk.Liker inlegget.mens grammofonen er i gang:
Tom Waits - Heartattack and vine (1980)
Liker ikke så godt alt på alle skivene hans, men denne er tvers igjennom bare stas.
mvh