Hun er utrolig allsidig, hun har gått inn i dette egentlig teite programmet med stor seriøsitet og løst oppgavene på en personlig og inderlig måte. Selvsagt scorer hun på underdogrollen, men den alene hadde ikke holdt hele veien frem til nå.Tuva er dyktig, derom hersker ingen tvil.
mvh
Hvor ble det av bildet i innlegget mitt? Drit-irriterende. Skjer sånn av og til. Forklaringer?Plan9
Vis vedlegget 163912
Rart band fra Rhode Island. Gitt ut hauger med plater, men lite kjent i Europa. Kjøpte disse 4 i sin tid og de er alle meget bra. Melodier som sitter pluss kjempe-gitarspill; 3 eller 4 gitarister (varierte). Den bakerst på bildet, "Keep Your Cool and Read the Rules" er mest iørefallende. Platen til høyre er live. Fikk laget (sykt, som det heter) bra covere. Finnes ikke på hverken Spot eller Qobuz. Sløvinger. Wimp regner jeg ikke med.
En smak her, dog uten video.
Tom Waits - Heart of saturday night (1974)
Mistenker at dette blir kveldens siste. Drolten skal vel ha fotballtrening i stuen kl 0530 eller noe sånt. Uansett, så er det jo ingen dum måte å avslutte noen timer foran anlegget på. Tittelkuttet er så vakkert at det er vondt.
Har et par flasker i skapet.Da var det slutt på Tonicen.
Consider it done,så lenge du betalerSend dem med drosje
Da får det bli appelsinsaft.Consider it done,så lenge du betalerSend dem med drosje
]
De færreste er vel det, er en stund siden jeg lignet på den sjarmerende 30 åringen jeg var
Jeg er ikke det jeg en gang var jeg heller.
God natt, jeg blir oppe en stund til. Har noen Tom Waits cd-er jeg vil høre på.
Hørte på den jeg og. Men det er lan-party i heimen, og ikke så lett å legger fra meg formannsklubba.God natt, jeg blir oppe en stund til. Har noen Tom Waits cd-er jeg vil høre på.
En jævli bra plate. Husker vi spilte ihjæl "Everybody needs a Friend" da jeg var i 20-årene.WISHBONE FOUR
Wishbone Ash (1973)