Oasis er stadig i spilleren her i hus,flott plate
og i det I am the Resurrection klinger ut slår det meg at det begynner å bli noen år siden sist jeg var skikkelig stein, men jeg går ut og tar noen øl istedet..
Vis vedlegget 142771 http://www.hifisentralen.no/forumet/attachments/musikk-generelt/142771d1340908402-hva-lytter-du-til-i-dag-del2-stone-roses-stone-roses.jpg
og i det I am the Resurrection klinger ut slår det meg at det begynner å bli noen år siden sist jeg var skikkelig stein, men jeg går ut og tar noen øl istedet..
Nå må du bare ligge utrolig lavt hvis rolfozzy kommer og ser at du lytter på den plata der. Han klikker. Garantert. Da skal de fattige ha wienerbrød, altså.
Auda, det tør jeg ikke ta risken på. Bytter skive umiddelbart.Nå må du bare ligge utrolig lavt hvis rolfozzy kommer og ser at du lytter på den plata der. Han klikker. Garantert. Da skal de fattige ha wienerbrød, altså.
Vis vedlegget 142771
Jeg har en høne å plukke med deg.Auda, det tør jeg ikke ta risken på. Bytter skive umiddelbart.Nå må du bare ligge utrolig lavt hvis rolfozzy kommer og ser at du lytter på den plata der. Han klikker. Garantert. Da skal de fattige ha wienerbrød, altså.Vinyl. B
illy Cross på gitar.
mvh
mvh
Skrev jo det til deg på søndag. Gismo likte ikke innlegget, så jeg tilbød ham å be moderator om å slette det. Ang. dagens innlegg i gismo-tråden, var jo det ganske fornøyelig. Men fortvil ikke. Justin ligger stadig ute som helt i en annen trådJeg har en høne å plukke med deg.Auda, det tør jeg ikke ta risken på. Bytter skive umiddelbart.Nå må du bare ligge utrolig lavt hvis rolfozzy kommer og ser at du lytter på den plata der. Han klikker. Garantert. Da skal de fattige ha wienerbrød, altså.Vinyl. B
illy Cross på gitar.
mvh
mvh
Du er avslørt som en skikkelig luremus.
Jeg lurka på gismo sin tråd, og der kommer ditt sann jeg frem. Du er ingen Belieber, du er en hater.
Nå er jeg sjokka og lei meg. Det er Justin og.
Vis vedlegget 142789
Skrev jo det til deg på søndag. Gismo likte ikke innlegget, så jeg tilbød ham å be moderator om å slette det. Ang. dagens innlegg i gismo-tråden, var jo det ganske fornøyelig. Men fortvil ikke. Justin ligger stadig ute som helt i en annen trådJeg har en høne å plukke med deg.Auda, det tør jeg ikke ta risken på. Bytter skive umiddelbart.Nå må du bare ligge utrolig lavt hvis rolfozzy kommer og ser at du lytter på den plata der. Han klikker. Garantert. Da skal de fattige ha wienerbrød, altså.Vinyl. B
illy Cross på gitar.
mvh
mvh
Du er avslørt som en skikkelig luremus.
Jeg lurka på gismo sin tråd, og der kommer ditt sann jeg frem. Du er ingen Belieber, du er en hater.
Nå er jeg sjokka og lei meg. Det er Justin og.
Vis vedlegget 142789
.
mvh