ferie? vulgære greier selv er jeg i sommermodusFERIE!
Femte juli har jeg første tilpasning hos mastercutter Thomas Mahon, og jeg er like spent som et barn i mors liv selv om jeg ikke har ventet en hel graviditet - kun siden februar. Hvis denne dressen blir bra, så slenger jeg inn bestilling på en til og en odd jakke i tillegg. Soppen skal også være med og få innføring i skredderiets mysterier, selv om hans corpus på ingen måte byr på samme sarrtoriale utfordinger som min.ferie? vulgære greier selv er jeg i sommermodusFERIE!
22 grader og laber bris fra sør i Stavanger i dag. Mmmm. Livet er herlig.Vis vedlegget 142881 Hadde tenkt meg på konserten, men "føkkings" Oslo har verre meteorologiske betingelser ikveld enn hele vestlandet. Det er min erfaring fra en kort bytur.
mvh
Trodde du var/er Sunnmøring. Eller bare på besøk hos barne-barn?22 grader og laber bris fra sør i Stavanger i dag. Mmmm. Livet er herlig.Vis vedlegget 142881 Hadde tenkt meg på konserten, men "føkkings" Oslo har verre meteorologiske betingelser ikveld enn hele vestlandet. Det er min erfaring fra en kort bytur.
mvh
Jeg er transtrønder skjult i en litt chunky reservebergenserkropp, halvt mann, kvart kvinne, litt barn og ikke helt riktig, tvangsplassert i indre eksil på den ytterste nøgne ø, hinsides god og ondt, og aldri helt edru. Men lukter god og er velkledd. Alltid nypussede sko og press i buksene.Trodde du var/er Sunnmøring. Eller bare på besøk hos barne-barn?22 grader og laber bris fra sør i Stavanger i dag. Mmmm. Livet er herlig.Vis vedlegget 142881 Hadde tenkt meg på konserten, men "føkkings" Oslo har verre meteorologiske betingelser ikveld enn hele vestlandet. Det er min erfaring fra en kort bytur.
mvh
mvh
Sydvest spisser??Jeg er transtrønder skjult i en litt chunky reservebergenserkropp, halvt mann, kvart kvinne, litt barn og ikke helt riktig, tvangsplassert i indre eksil på den ytterste nøgne ø, hinsides god og ondt, og aldri helt edru. Men lukter god og er velkledd. Alltid nypussede sko og press i buksene.Trodde du var/er Sunnmøring. Eller bare på besøk hos barne-barn?22 grader og laber bris fra sør i Stavanger i dag. Mmmm. Livet er herlig.Vis vedlegget 142881 Hadde tenkt meg på konserten, men "føkkings" Oslo har verre meteorologiske betingelser ikveld enn hele vestlandet. Det er min erfaring fra en kort bytur.
mvh
mvh
Skal du bare være grei, du. Har enda et horn i siden til deg pga av den HATERS-affæren. Den er ikke helt glemt og gamle sår kan lett rippes opp i.EDIT: Eller er det du som er på besøk hos foreldre/besteforeldre? Tsjernobyl-klokken kan vel slå begge veier.
mvh
Gamle sår må leges. Eneste måten å stå samlet mot fiendtlige innspill mot idolet .Skal du bare være grei, du. Har enda et horn i siden til deg pga av den HATERS-affæren. Den er ikke helt glemt og gamle sår kan lett rippes opp i.EDIT: Eller er det du som er på besøk hos foreldre/besteforeldre? Tsjernobyl-klokken kan vel slå begge veier.
mvh
Vis vedlegget 142889