- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
Cory Branan Mutt
vinyl
vinyl
|
I Minnesota spiser de mye rart, men rakfisk trodde jeg var typisk innlandet og på ingen måte kystnæring der tilgangen på fisk var så over måte stor.
Crooked fingers - Dignity and shame
Velkommen etter, den plata og den låta maste jeg om i hele vinter.13ghosts - Garland of bottle flies (2011)
![]()
Snurret denne på sengekanten i går kveld. Lurer på om eg har gjort en blunder og oversett noe mycket bra her. Har spilt den noen ganger tidligere, men i går satt den (i alle fall deler) noe jævli. Som denne fantastiske låta her!
Mange rare folk i store byer. Både seksuelt og gastronomisk.Vis vedlegget 167481I Minnesota spiser de mye rart, men rakfisk trodde jeg var typisk innlandet og på ingen måte kystnæring der tilgangen på fisk var så over måte stor.
Får prøve denne jeg og.Velkommen etter, den plata og den låta maste jeg om i hele vinter.13ghosts - Garland of bottle flies (2011)
![]()
Snurret denne på sengekanten i går kveld. Lurer på om eg har gjort en blunder og oversett noe mycket bra her. Har spilt den noen ganger tidligere, men i går satt den (i alle fall deler) noe jævli. Som denne fantastiske låta her!
Den kom bare for seint på året til å komme på årslista.
Fantastisk sang.
Artig å se at du kan være treg du også.![]()
Mange rare folk i store byer. Både seksuelt og gastronomisk.Vis vedlegget 167481I Minnesota spiser de mye rart, men rakfisk trodde jeg var typisk innlandet og på ingen måte kystnæring der tilgangen på fisk var så over måte stor.
Tomt for single malt så fort? Dårlig planlegging kalles slikt!Siste for min del
Vis vedlegget 167510
Faèn. Var sikker på det var stoner metal.Tyrone Davis - Turn Back The Hands Of Time (1970)
![]()
Med det coveret og den afronegeren der er det vanskelig å bløffe med feil sjanger.
Knallgod country, altså.![]()
Ah! Det er en av de beste av frøken-whiskyeneIkke så verst til å planlegge, men akk så mange forpliktelser. Men i morgen beveger vi oss inn på tørt land, retning nordøst og prøver denne:
Vis vedlegget 167514
Vis vedlegget 167510
Fniis! Med ønske om at tråden returnerer til sine musikalske røtter, foreslår jeg at vi møtes på halvveien i god sosialdemokratisk ånd:Ah! Det er en av de beste av frøken-whiskyeneIkke så verst til å planlegge, men akk så mange forpliktelser. Men i morgen beveger vi oss inn på tørt land, retning nordøst og prøver denne:
Vis vedlegget 167514
Vis vedlegget 167510![]()
Vis vedlegget 167516
Utrolig flott album med superb lyd. Åpningssporet hadde vært verd hele prisen alene...
Whisky har alt med musikk å gjøre. Særlig whisky for voksne; fra de skotske øyer, med smak av tang, tare, hamp og røyk!Fniis! Med ønske om at tråden returnerer til sine musikalske røtter, foreslår jeg at vi møtes på halvveien i god sosialdemokratisk ånd:Ah! Det er en av de beste av frøken-whiskyeneIkke så verst til å planlegge, men akk så mange forpliktelser. Men i morgen beveger vi oss inn på tørt land, retning nordøst og prøver denne:
Vis vedlegget 167514
Vis vedlegget 167510![]()
Vis vedlegget 167517
Preordret den fra amazon 1 mnd før release. Nå er de out of stock uten at eg har fått min.... Det er jo småsurt. På den annen side er eg blakkere enn en hest.Vis vedlegget 167421
Vinyl. Graveyard - Lights Out
Har snurret denne en del de siste dagene. Den går seg til.
Har like greit bestillt Hisingen Blues og Graveyard på vinyl.