Bra! Endelig noe fett! Setter på TG her også.Tailgators - Swamp Rock (1985)
![]()
Øke trøkket en smule nå når det så smått begynner å kveldes.![]()
|
Bra! Endelig noe fett! Setter på TG her også.Tailgators - Swamp Rock (1985)
![]()
Øke trøkket en smule nå når det så smått begynner å kveldes.![]()
Et øyeblikk trodde jeg ale hadde lagt seg, godt du holder ut. Det er bare kvinnfolk her tror jeg.......Der var det en som kom seg opp av hengekøya!
Dog mange feite skiver på forrige side, imo.
Rart med det, kan gå stuptrøtt hele dagen jeg, men når det passer å legge seg, sånn ca midnatt, da er jeg lys våken. Men det er bare å gi seg over, får nyte de våkne stunder som best en kan.Et øyeblikk trodde jeg ale hadde lagt seg, godt du holder ut. Det er bare kvinnfolk her tror jeg.......Der var det en som kom seg opp av hengekøya!
Dog mange feite skiver på forrige side, imo.![]()
Godt å vite at en ikke er aleine, søvn er oppskryttRart med det, kan gå stuptrøtt hele dagen jeg, men når det passer å legge seg, sånn ca midnatt, da er jeg lys våken. Men det er bare å gi seg over, får nyte de våkne stunder som best en kan.Et øyeblikk trodde jeg ale hadde lagt seg, godt du holder ut. Det er bare kvinnfolk her tror jeg.......Der var det en som kom seg opp av hengekøya!
Dog mange feite skiver på forrige side, imo.![]()
![]()
Nei, hold ut. Vi støtter deg gjennom natten
Sove?
Den har jeg på vinyl; kjøpte da den kom ut. Skikkelig plate vi spile mye i fylla på 80-tallet.Er i alle fall et dårlig tegn for nattesøvnen at det blir mer og mer fart i musikken, faktisk større fare for å måtte gå ut på byen
The Beat Farmers - Tales of the New West (1985)
![]()
Fantastisk bra plate. Som jeg bestilte på vinyl i går.![]()
He, he. Har fyrt opp nu
utrolig vakker vinylspiller du har fått deg oct!
...og der var Acutus på plass. Flott spiller det der Oct. Jeg må få hørt en rigg i den klassen der en gang - eller kanskje best å la være!
"Litt" ja...@ Townes:
Du sliter litt, skjønner jeg....
mvh