Aretha Franklin - Lady Soul
Med kanne, tenker vi da krus/kopp/beholder på ca 2 dl - eller en stor kanne?Julian Fauth - Everybody Ought to Treat a Stranger Right (2012)
![]()
En ny runde med denne, til dagens andre kanne kaffe.
Med kanne, tenker vi da krus/kopp/beholder på ca 2 dl - eller en stor kanne?Julian Fauth - Everybody Ought to Treat a Stranger Right (2012)
![]()
En ny runde med denne, til dagens andre kanne kaffe.
Etter de første to utgivelsene til David Munyon på Glitterhouse ble han IMO lite relevant og relativt kjedelig selv om det finnes endel lyspunkter. Spesielt debuten er veldig bra og tradisjonelt instrumentert med trommer og bass og elektrifisert gitar. I mine øyne er denne plata et gullkorn og en av (relativt) få plater hvor symbiosen mellom lyrikk og musikk forsterker hverandre i så stor grad at det frembringer gåsehud både oppover og nedover rygg og armer og det som er. Vil spesielt fremheve 'Beijing Dreams':Tjaaa...vet ikke helt......Kjenner ikke til han, hva stil snakker vi om her TKR? Er det bra?Prøver meg på denne, etter å ha blitt kjent med David Munyon i denne tråden:
![]()
mvh
mvh
Kjetil
Singer/songwriter/gitarist, kan vi vel kalle ham. Velgig sparsomme arrangementer og lofi lyd. Greit nok, men må innrømme at jeg ikke helt tenner på dette. Litt for ensformig, synes jeg.
mvh
Lar den få begynne dagen her ogsåIda Jenshus - Someone to love
Mange ville nok brukt andre ord enn 'herlige'. Plata er skrevet med blod, og er av hans aller beste på min liste, pt.