Ellen McIlwaine - Up from the Skies: The Polydor Years (1998)
Bluesy folksy dame, første halvdel av 70-åra.
![](http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0000/163/MI0000163332.jpg?partner=allrovi.com)
Bluesy folksy dame, første halvdel av 70-åra.
trist dagI går var det 38 år siden han vandret inn i saligheten.
Nick Drake - Bryter Layter
Lurer på om det skjuler seg en viss kroppsdel bak denne noe dystre avatar og utsagn, hvis pessimisme ikke bare henter sin næring fra den henfarne Drake, men også fra sin egen skrøpelige korpus...trist dagI går var det 38 år siden han vandret inn i saligheten.
Fingern er sengeliggende og på søken etter seg selv. Førløpig har han havnet i Andebu; hos Nazi-Donald.Lurer på om det skjuler seg en viss kroppsdel bak denne noe dystre avatar og utsagn, hvis pessimisme ikke bare henter sin næring fra den henfarne Drake, men også fra sin egen skrøpelige korpus...trist dagI går var det 38 år siden han vandret inn i saligheten.
Den liker jeg godt. Setter den i sving.Da har jeg gått gjennom den siste ukes poster i denne tråden, ettersom jeg har vært uten nett i 6 dager
Måtte prøve denne etter at jeg har sett mange har spilt den:
Tønes - Sån Av Salve (2012)
Vis vedlegget 167846
Tja
Kan hende jeg liker den godt også, den har ihvertfall ett eller annet. Skal gi den noen runder til ila neste uke.Den liker jeg godt. Setter den i sving.Da har jeg gått gjennom den siste ukes poster i denne tråden, ettersom jeg har vært uten nett i 6 dager
Vis vedlegget 167846
Tja
Kan hende jeg liker den godt også, den har ihvertfall ett eller annet. Skal gi den noen runder til ila neste uke.Den liker jeg godt. Setter den i sving.Da har jeg gått gjennom den siste ukes poster i denne tråden, ettersom jeg har vært uten nett i 6 dager
Vis vedlegget 167846
Tja
Damed if you do, and damed if you don't. Her søkte jeg på det hele store interweb og fant et bilde av 'pingla'. Men det var gjerne ikke bra nok... Fader meg aldri fred å få.Mens man gratulerer telefondamen, Kristin Johnson, med raskt utviklende biceps. Jeg ser du tok mitt råd om å kontakte Lance Armstrong alvorlig.