De ikke bare ser bra ut, de er gode også.Vil anbefale Nikka,s Single Malt "Yoichi" 15 år.Kjører litt safe her og starter med nesten tom flaske - da kan det ikke gå særlig galt? I dag skal en nyåpnet Analogue productions utgave av L.A. Woman til pers. Den koster mer enn flaska og bør helst være bra!
edit: dere får bare tåle at Apple synes at dette bildet skal ligge og ikke stå... for øvrig: Er de der japse Whiskyene noe bra eller ser de bare bra ut?
Bare en liten korreksjon....Musikk og (whisky) cognac hører sammen som hånd og hanske. Umulig og skille de.
Lars Erik, hva gjør dette menneske i denne tråden? Er de nå vi skal trykke påBare en liten korreksjon....Musikk og (whisky) cognac hører sammen som hånd og hanske. Umulig og skille de.
gismo
Skammelig oppførsel på disse skogtrollene, med en fot i Sveariket!Lars Erik, hva gjør dette menneske i denne tråden? Er de nå vi skal trykke påBare en liten korreksjon....Musikk og (whisky) cognac hører sammen som hånd og hanske. Umulig og skille de.
gismo
regelbrudd knappen?
Pokker oct, du er verre enn meg! Jeg klarer meg fint med et Nikon D40X. Med et dyrt objektiv, riktignok, men dog.vinyl. Stadig Nikon D.3100. Bytter til D. 600/800 til uken.
mvh
Tenker vi sier 4,5!John Fullbright - From The Ground Up (2012)
3,5 i amg, kanskje bittelitt lavt?
Takk for tipset,hadde jeg helt glemt.Straks, NRK P1 med Herreavdelingens torsdagsutgave
Pokker så fine bilder. Nikon? Og de kulene så griselekre ut!Takk for tipset,hadde jeg helt glemt. Vis vedlegget 172335Straks, NRK P1 med Herreavdelingens torsdagsutgave
Da skal jeg kose meg med konas marsipankuler med trøffelkrem og
sjokoladetrekk, alt hjemmelagd.Nam,nam og litt godt i glasset.
Rack-Mannen
Takk Lars Erik,må nok skuffe,Canon G10.Før det var det alltid Nikon, siste analoge varPokker så fine bilder. Nikon? Og de kulene så griselekre ut!Takk for tipset,hadde jeg helt glemt. Vis vedlegget 172335Straks, NRK P1 med Herreavdelingens torsdagsutgave
Da skal jeg kose meg med konas marsipankuler med trøffelkrem og
sjokoladetrekk, alt hjemmelagd.Nam,nam og litt godt i glasset.
Rack-Mannen
@lars_erik: RONSON POT PIPE. Lukter stadig av det forbudte stoffet.
mvh
Aaahhh, THC, THC@lars_erik: RONSON POT PIPE. Lukter stadig av det forbudte stoffet.
mvh
Det var da som fa.. skær itte komme hit mere je....Skammelig oppførsel på disse skogtrollene, med en fot i Sveariket! Vis vedlegget 172323Lars Erik, hva gjør dette menneske i denne tråden? Er de nå vi skal trykke påBare en liten korreksjon....Musikk og (whisky) cognac hører sammen som hånd og hanske. Umulig og skille de.
gismo
regelbrudd knappen?
Hehe. Det er altså liv i deg? Mulig de er varme, men flotte var de. Utvalget på herresko i en skarve trøndersk by er dessuten direkte skammelig!@lars_erik: Derbys fra Ecco. Da fryser du ikke på beina, men du vet du skulle rådført deg med meg først. Da hadde du fått langt mer, penere og bedre for pengene dine. Men det blir vel neppe ditt siste par med sko.
Gene Clark - White light
THC er virkestoffet i Marijuana óg. Ikke brukt på 30 år her. Men før dét………..@ alle: THC = tetrahydrocannabinol. Hasj. Ikke brukt på ti år. Siste som inhalerte er nu Dr. med.N.N. kvinnfolk. Setter på Status Qou. Blue For You.
mvh