For ikke å glemme Greg Ridley på bass. Ridley var med i det skammelig oversette bandet Spooky Tooht på deres to første innspillinger It's All About Spooky Tooth (1968) og Spooky Two (1969).Humble pie - Rock on (1971)
Fra 1971 vettø Steve Marriott og Peter Frampton i bra form på denne. Produsert av Glyn Johns.
Stemmer det ja Var med han også. Har noen spooky tooth skiver i kikkerten, men det blir for drøyt å åpne mars-budsjettet i januar...For ikke å glemme Greg Ridley på bass. Ridley var med i det skammelig oversette bandet Spooky Tooht på deres to første innspillinger It's All About Spooky Tooth (196 og Spooky Two (1969).Humble pie - Rock on (1971)
Fra 1971 vettø Steve Marriott og Peter Frampton i bra form på denne. Produsert av Glyn Johns.
Og nå må jeg lete fram Better By You Better Than Me
Hun der støgge heksa med det store hodet har vært grusom med Justin , og han er seff lei seg for tida. Men han kan komme til meg så skal jeg gi han trøst og lære han ett og annet knep både i Ludo og i senga. Brannslukingsapparat ikke nødvendig å medbringe, for mitt er atter velfylt og klar til en ukontrollert utløsning.
Du er selvsagt informert om at han er sårbar i sin kjærlighetssorg akkurat nå?
Fikk av en eller annen grunn lyst til å spille denneHun der støgge heksa med det store hodet har vært grusom med Justin , og han er seff lei seg for tida. Men han kan komme til meg så skal jeg gi han trøst og lære han ett og annet knep både i Ludo og i senga. Brannslukingsapparat ikke nødvendig å medbringe, for mitt er atter velfylt og klar til en ukontrollert utløsning.
Du er selvsagt informert om at han er sårbar i sin kjærlighetssorg akkurat nå?
Var litt usikker, skal innrømme det,skylte det ned med en stiv en.Forsiktig med hva dere liker nå, gutter...
Lensmann og prest er etter oss støtt og stadig.Forsiktig med hva dere liker nå, gutter...
Det er rart hva som man kan klare å svelge unna.Var litt usikker, skal innrømme det,skylte det vekk med stiv en.Forsiktig med hva dere liker nå, gutter...
Er det virkelig flere enn meg som liker Greg Catrwright og Reigning Sound Banker and a LiarReigning sound - Abdication for your love (2011)
En lite dose Greg før eg må prøve å samle krefter.
Litt mer skrullete saker (ikke at jeg er lysten på dét), men musikken til Martyn utfordrer meg og jeg får sjelden tak på den. Denne er rost opp i skyene, noe jeg ikke forstår. Men, prøver igjen. Forøvrig et cover i øverste divisjon.
John Martyn - One World (Island, 1977)
Vis vedlegget 180276
Dave Pegg på bass og Andy Newmark på trommer. Island-sjefen, Chris Blackwell, produserer.
hele herRichard Thompson - Electric (Proper, mars 2013)
Vis vedlegget 180283
Qobuz lar oss lytte til 1 minutt ad gangen. Hvæfff! Buddy Miller produserer!
Det er masse forskjellige datoer på nettet. Samme faen, takk for link! Men, ble litt smånervøs av det jeg hørte. Veeeldig likt mye annet; melodier som svikter? Skal lytte. Be sure.hele herRichard Thompson - Electric (Proper, mars 2013)
Vis vedlegget 180283
First Listen: Richard Thompson, 'Electric' : NPR
ps: 5. feb er release date
Hehe, tok et glass ekstra her nå, blant annet fordi noen bråkete naboer rotet bort poeng i kveld.Tittelen på den der Richard Thomson-plata høres veldig fristende ut, må prøve den senere. Trodde jeg var på tur til køys i sted, men nå sitter jeg her og gliser med en whisky og har kommet til at 'The Grand Wazoo' er min favorittZappa, nå må jeg forte meg å finne vinylen mens jeg ennå er bedugget.
Vis vedlegget 180284
Ja begynte bra, men så flata det vel litt ut? Kun trio, bare bass og trommer i tillegg til sjefen. Og koring av ei dame og en duett med Alison Krauss. Avventer det kjøpet, har gått på en smell i kveld allerede.Det er masse forskjellige datoer på nettet. Samme faen, takk for link! Men, ble litt smånervøs av det jeg hørte. Veeeldig likt mye annet; melodier som svikter? Skal lytte. Be sure.hele herRichard Thompson - Electric (Proper, mars 2013)
Vis vedlegget 180283
First Listen: Richard Thompson, 'Electric' : NPR
ps: 5. feb er release date