Auda, var ikke meningen å treffe en øm tå.Faen, Sadies har jeg jo ikke i vinylform, dårlig gjort.
Auda, var ikke meningen å treffe en øm tå.Faen, Sadies har jeg jo ikke i vinylform, dårlig gjort.
Tåa var ikke øm. Men PayPal-kontoen ble enda mer sår nå, en dyr kveld ble ikke akkurat billigere.Auda, var ikke meningen å treffe en øm tå.Faen, Sadies har jeg jo ikke i vinylform, dårlig gjort.
Gå på en smell kan utføres på så mange vis. Synes "My enemy" var bra. Bitter fyr. Synes det hørtes bra ut og skal lytte i morgen óg.Ja begynte bra, men så flata det vel litt ut? Kun trio, bare bass og trommer i tillegg til sjefen. Og koring av ei dame og en duett med Alison Krauss. Avventer det kjøpet, har gått på en smell i kveld allerede.Det er masse forskjellige datoer på nettet. Samme faen, takk for link! Men, ble litt smånervøs av det jeg hørte. Veeeldig likt mye annet; melodier som svikter? Skal lytte. Be sure.hele herRichard Thompson - Electric (Proper, mars 2013)
Vis vedlegget 180283
Qobuz lar oss lytte til 1 minutt ad gangen. Hvæfff! Buddy Miller produserer!
First Listen: Richard Thompson, 'Electric' : NPR
ps: 5. feb er release date
Penger på bok er død kapital. Uten at jeg vet det med sikkerhet antar jeg at det første man lærer på BI er å la pengene arbeide.Tåa var ikke øm. Men PayPal-kontoen ble enda mer sår nå, en dyr kveld ble ikke akkurat billigere.Auda, var ikke meningen å treffe en øm tå.Faen, Sadies har jeg jo ikke i vinylform, dårlig gjort.
Men penga skal jo ut, de er ikke nyttige uten.
Jeg har alle av Mink DeVille, men er så mange under Willy-navnet gitt ut på vinyl da? (hadde nesten håpet ikke det).Willy DeVille - Backstreets of Desire
Willy var en nokså perifer artist for meg til jeg kom over 'Pistola' når den kom ut. Men flate for en jevn fyr. Alt er jo dritbra. Burdte oppdaget han 15 år tidligere og samlet skivene opp gjennom årene. Håpløst kostbart å starte med det nå. Har kommet et lite stykke på vei, men de dyre er faaan meg dyre. Off. Det må vel til.
De første fire soloene + Loup Garou ihvertfall. Den sistnevnte er vel den dyre jeg jamret over. Har de fleste Minkene på vinyl heldigvis. De var heldigvis overkommelige i pris. Kanskje til og med billige når man tat innholdet i betraktning.Jeg har alle av Mink DeVille, men er så mange under Willy-navnet gitt ut på vinyl da? (hadde nesten håpet ikke det).Willy DeVille - Backstreets of Desire
Willy var en nokså perifer artist for meg til jeg kom over 'Pistola' når den kom ut. Men flate for en jevn fyr. Alt er jo dritbra. Burdte oppdaget han 15 år tidligere og samlet skivene opp gjennom årene. Håpløst kostbart å starte med det nå. Har kommet et lite stykke på vei, men de dyre er faaan meg dyre. Off. Det må vel til.
Det der må jeg prøve. Om ikke for annet så for å få en minste idè om hva hun driver med på coveret. Og ikke minst hvorfor hunden ser snurt ut.Kevin Coyne - Knocking on Your Brain (Golden Hind, 1997)
Tittelen sier jo sitt. Kanskje coveret óg. Veldig bra melodier, en plate jeg ikke hadde hørt om. Strøken lyd.
Holde seg i skinnet er det noe som heter, det gjelder både pelsdyr og mennesker. Her min første vinyl av fyren. Glad jeg ikke har en Marjorie i huset. Både hunden og konen sover søtt.Det der må jeg prøve. Om ikke for annet så for å få en minste idè om hva hun driver med på coveret. Og ikke minst hvorfor hunden ser snurt ut.Kevin Coyne - Knocking on Your Brain (Golden Hind, 1997)
Tittelen sier jo sitt. Kanskje coveret óg. Veldig bra melodier, en plate jeg ikke hadde hørt om. Strøken lyd.
Edit: Aha, det er fest! Det er derfor de morer seg på gulvet.
På en eller annen måte trigget det en bryter i hodet som sa 'Theme Time Radio Hour'. Lurer på om ikke Dylan spilte denne i verdens beste radioprogram. Prøver å finne dem, tenker jeg.Irma Thomas - Time Is on My Side (2003)
Litt 60-tallssoul styrker sjela, det må den jo.
Time is on my side var ikke en Stones original nei.
Jeg syns de har gjort en såpass utenom det vanlige bra jobb med å få disse over på cd at det bør bemerkes. Nå er jeg på ingen måte noen masvisekspert, men denne kan spilles veldig høyt uten antydninger til ubehag og det er et tydelig tegn på lav dynamisk kompresjon. Høres sånn ut ihvertfall.
Larry Jon Wilson - New Beginnings / Let Me Sing My Song To You (2011)
Kan nok minne om Tony Joe White. Og det er ikke noen dårlig kar å sammenlignes med.
2 i 1 CD. Platene fra 1975-6.
Det der hørtes rett og slett utrolig gjennomført ut, prøver meg på plata nå og om den er i nærheten av den videoen er dette (enda et) nytt satsningsområde.Shivaree - I Oughtta Give You A Shot In The Head For Making Me Live In This Dump - (1999)
Over gjennomsnittet kul popmusikk med den fabelaktige stemmen til Ambrosia Parsley i front. Gitararbeidet Duke McVinnie trekker heller ikke ned. Ikke alles kopp te har jeg skjønt - Kvinnen tåler de ikke.
Imponerende antall hyllemetere kun med Springsteen der.Vis vedlegget 180357
Vinyl. Brucer`n - Darkness
Ca 7,5meter med Springsteen krever respektImponerende antall hyllemetere kun med Springsteen der.Vis vedlegget 180357
Vinyl. Brucer`n - Darkness