Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Antony & The Johnsons - The crying light Nå gjelder det å komme seg i vater. Eller finne en seng. Og da er det viktig å havne i rette sengen.
@Dag, ikke før er man borte et øyeblikk, før det går fulstendig over styr for deg! Hvem sin seng er det du har havnet i nå da??
Etter drillpikene, mellom flere glass single malt, før morgendagens drillpiker- musikk.
Vis vedlegget 182188
@Dag, ikke før er man borte et øyeblikk, før det går fulstendig over styr for deg! Hvem sin seng er det du har havnet i nå da??
Etter drillpikene, mellom flere glass single malt, før morgendagens drillpiker- musikk.
Vis vedlegget 182188
Nå pusher du Inkvisisjonen på oss...
Alabama shakes - Boys & Girls Mere vin, mere. Det er for seint å stoppe nå.UOT
En av mine favoritter fra ifjor. Damen er rå. Vært opptatt med albumstafettsakene. Men, dette er suverent! Noen utgivelser vokser mer og mer.
Frøktelig god plate dette.You know it's tough out there, good news is hard to find
Living one word to the next, one word at a time
Now, there's more to life than whiskey, there's more to words than rhyme
But sometimes nothing works, sometimes nothing shines
Like Hemingways whisky
Sail away, sail away as the day grows dim
Live hard, die hard, this one's for him
Hemingways whisky; warm and smooth and mean
Even when it burns it'll always finish clean
Jeg er dugelig enig i det. Brittany Howard er rå og ung og skarp, jeg sluker det rått. Dessuten er hun kompet av folk som forstår musikk og komposisjoner og ikke er der for å fremheve seg selv. Låtene og groovet er i fokus her og han gitaristen digger jeg! Strøken sound og beat!Alabama Shakes
En av mine favoritter fra ifjor. Damen er rå. Vært opptatt med albumstafettsakene. Men, dette er suverent! Noen utgivelser vokser mer og mer.
Jeg har intet å tilføye. Tiltredes!Jeg er dugelig enig i det. Brittany Howard er rå og ung og skarp, jeg sluker det rått. Dessuten er hun kompet av folk som forstår musikk og komposisjoner og ikke er der for å fremheve seg selv. Låtene og groovet er i fokus her og han gitaristen digger jeg! Strøken sound og beat!Alabama Shakes
fantastisk plate! Denne skal spilles nå fin måte å starte dagen!
Ironisk distanse er korrekt tilnærming.Det slo meg,er han ironisk??Joda bluesbreaker. Det er mye humor i kabeltrådene. Veldig mye.Rota meg borti en kabeltråd...
Huff,- der var humorfaktoren beskjeden gitt.