Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Calexico - The Black Light
Nakne damer på veggen og disse småjentene løpene rundt BluesbreakerJa.Vis vedlegget 182310
Ahh, musak på tallerken,pondus i hånda,øl på bordet,naken
dame på veggen,kona på kjøkkenet,katta kasta ut.
Kan man ha det bedre?
(Hva skal man med naken dame på veggen?)
Hva er det du ikke forteller oss?Asleep at the Wheel - Alive in the South (2012)
Vis vedlegget 182361
Western swing på en lørdags kveld er aldri å forakte. Ofte en del fine damer på disse utestedene der denne musikken spilles. Ganske lette å sjekke opp, men se opp for luremus.
Vi venter i spenning Dag.Ikke forvent at vi trykker liker og blir dratt med i dragsuget.Nå er det så mange halvnakne småtøser i tråden at jeg snart må klemme ut et skikkelig hot bilde av Justin eller en annen Adonis.
Leonard Cohen - Ten new songs
Vis vedlegget 182363
Heller: Hva var det jeg fortalte deg? Jo, jeg har litt erfaring med Texas-chics, ikke mye, men nok til å kunne konstatere at de er noen luringer. Pene, intelligente og veldreide, men kanskje jeg ikke var lur nok alltid?Hva er det du ikke forteller oss?Asleep at the Wheel - Alive in the South (2012)
Vis vedlegget 182361
Western swing på en lørdags kveld er aldri å forakte. Ofte en del fine damer på disse utestedene der denne musikken spilles. Ganske lette å sjekke opp, men se opp for luremus.
Da kan det være det samme. Jeg har noe skikkelig pepper på lur, men jeg vet å styre mine lyster...Vi venter i spenning Dag.Ikke forvent at vi trykker liker og blir dratt med i dragsuget.Nå er det så mange halvnakne småtøser i tråden at jeg snart må klemme ut et skikkelig hot bilde av Justin eller en annen Adonis.
Leonard Cohen - Ten new songs
Vis vedlegget 182363
Det er hardt, jeg lider, men klager ikke. Det er utrolig hva man kan få til med selvkontroll og kalde avrivninger. Å vike unna fristelser er absolutt første steg på veien.
Vet du sliter,men en liten teaser,vær så snill?Det er hardt, jeg lider, men klager ikke. Det er utrolig hva man kan få til med selvkontroll og kalde avrivninger. Å vike unna fristelser er absolutt første steg på veien.
Vet du sliter,men en liten teaser,vær så snill?Det er hardt, jeg lider, men klager ikke. Det er utrolig hva man kan få til med selvkontroll og kalde avrivninger. Å vike unna fristelser er absolutt første steg på veien.
Vil det hjelpe hvis jeg forteller at jeg har pratet med Tor-Hild(hun som bodde hjemme med sin mor,som er betatt av deg?)Vet du sliter,men en liten teaser,vær så snill?Det er hardt, jeg lider, men klager ikke. Det er utrolig hva man kan få til med selvkontroll og kalde avrivninger. Å vike unna fristelser er absolutt første steg på veien.
Du husker jo fra sist at den var ikke spesielt liten den teaseren hans, heller velutrustet vil jeg si. Slenger jeg den frem igjen i tråden så har vi det gående langt ut i neste måned. Det gjelder å holde stand så demningen ikke brister atter en gang.
Vil det hjelpe hvis jeg forteller at jeg har pratet med Tor-Hild(hun som bodde hjemme med sin mor,som er betatt av deg?)Vet du sliter,men en liten teaser,vær så snill?Det er hardt, jeg lider, men klager ikke. Det er utrolig hva man kan få til med selvkontroll og kalde avrivninger. Å vike unna fristelser er absolutt første steg på veien.
Du husker jo fra sist at den var ikke spesielt liten den teaseren hans, heller velutrustet vil jeg si. Slenger jeg den frem igjen i tråden så har vi det gående langt ut i neste måned. Det gjelder å holde stand så demningen ikke brister atter en gang.
det var det som gjorde at hun falt,en liten peak så er jeg sikker på at du må hente henne på Sola imorra.
Det gjør også Stoltenberg, Støre, Siv, Erna, Skei Grande, Elvestuen, Helge Lund m.fl. Èn forskjell er ihvertfall at de sistnevnte ikke har gitt ut noe på vinyl (og sannsynligvis har de ikke noe heller, men det vet jeg ikke. Safer der.).