Setter på denne da, for å se om pillene mine har begynt å virke.The Walkabouts - Train leaves at eight (2001)
Bra band detta.
Det der er en kjempeplate, Dag. Piller eller ei!Setter på denne da, for å se om pillene mine har begynt å virke.The Walkabouts - Train leaves at eight (2001)
Bra band detta.
Gratulerer med ny klokke lars_erikSolomon Burke. På dCS Puccini og min nye dCS Paganini master clock. Aldeles fabelaktig oppgradering denne klokken.
Vis vedlegget 182603
En helt enorm oppgradering dette. Nærheten, holografien, bassen... alt!Gratulerer med ny klokke lars_erikSolomon Burke. På dCS Puccini og min nye dCS Paganini master clock. Aldeles fabelaktig oppgradering denne klokken.
Vis vedlegget 182603
Flott design, tenker deg mather noe du har fra før..
Je vil tru du koser dæ nå!
gismo
Gratulerer med ny klokke lars_erikSolomon Burke. På dCS Puccini og min nye dCS Paganini master clock. Aldeles fabelaktig oppgradering denne klokken.
Vis vedlegget 182603
gismo
Grattis Lars-Erik, en liten treat i sakens anledning,vinyl selvsagt.En helt enorm oppgradering dette. Nærheten, holografien, bassen... alt! Vis vedlegget 182605Gratulerer med ny klokke lars_erikSolomon Burke. På dCS Puccini og min nye dCS Paganini master clock. Aldeles fabelaktig oppgradering denne klokken.
Vis vedlegget 182603
gismo
OkBB: Jeg er vant med å ikke bli forstått... men jeg kan ikke hjelpe for at jeg liker det jeg liker, jeg kan ikke. ;-)
Satisfied mind spilte noen ganger jeg da den kom i hus. De to, tre andre var - som en del andre - impulskjøp i fylla og havna raskt i hylla.
Åndsverksloven må man ta på alvor!Ettersom det er copyright på "Mot natt"...
Langt ut på natta:
[video=youtube;GIEIaskqRzw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GIEIaskqRzw[/video]
Får prøve den da.Reed Turner - Ghosts in the attic (2013)
Etter fire låter er Reed Turner vurdert god nok til å komme i Excel-arket
Festen er igang.Feirer at denne gromskiva omsider har funnet veien til spottern
The gaye blades - s/t (Norton, 2011)
En fest fra a-å. Fullstendig suveren skive. Liker du the black lips, Gentleman Jesse, the bad lovers etc., ja da er dette fullstendig obligatorisk. Så iørefallene, så catchy og så fengende at eg mistenker de for å ha inngått en pakt med den behornede i underetasjen. Vindskjeivt og skranglete, men føtti hælvette for noen snappy låter.